loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 82 1392/10/15 نظرات (0)

اس ام اس دلشکسته

اس ام اس های غمگین و دلشکسته دی ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-56134461.png

اس ام اس های جدید غمگین و دلشکسته و پیامک های عاشقانه و سوزناک سری دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس دلشکسته به ادامه مطلب بروید…

عاشق که میشوی…

مواظب خودت باش

شبهای باقیمانده عمرت

به این سادگیها صبح نخواهند شد…

——————————————

دستم را بگیر…

دارم به یادت می افتم!

——————————————

میگویم “حالم خوب است”…

اما تو عاقل تر از آنی که باور کنی…!

——————————————

“سقوط” فقط افتادن از بلندی نیست…

زنی که در نوشته هایش میمیرد نیازی به جلب توجه ندارد…!

——————————————

داشتنت مثل هوای برفی، یا نم نم باران جاده شما،

یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد

و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بود؛

ای می چسبد…!

——————————————

نمایشگاه زده ام…

تمام درد ها و آه ها را کشیده ام و با حسرت قاب گرفته ام.

هر کدام، یک شاهکار هنری اند!

——————————————

نگران نباش…

هنوز خیابان همان خیابان است و کوچه همان کوچه!

فقط من کمی “پیر” شده ام…

——————————————

نذر کرده بودم اگر نیایی…

“پیاده” از یادت بروم…

——————————————

در آخر گفت: بازی برد و باخت دارد، زبانم بند آمد بگویم:

بی انصاف کدام بازی؟ “من با تو زندگی میکردم!”

——————————————

من دیوانه نیستم ……فقط دیوار اتاقم برشده از عکسهایی که قرار است بعدا ییندازیم!………

——————————————

گذاشتم دارم بزنند….نه اینکه خیانت کرده باشم …نه….فقط دیگر حوصله اثبات نداشتم

——————————————

دیگر در دسترس بودنت برایم مهم نیست….وقتی نه دیگر “مشترک”هستی نه “موردنظر”

——————————————

——————————————

عادت ندارم درد دلم را به هرکسی بگویم

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکرکنند نه دردی دارم نه قلبی

——————————————

اگه روزی بی من تنها شدی تو دنیات

اگه نبود مث من کسی فدای غم هات

اگه دلت شکستو هم نفسی نداشتی

یادت بیاد روقلبم چه ساده پاگذاشتی

——————————————

در دلم آرزوی آمدنت می میرد

رفته ای اینک

اما آیا باز برمیگردی؟

چه تمنای محالی!

خنده ام میگیرد!

——————————————

بگذار دیوانه صدایم کنند

بگذار بگویند مجنون فرقی نمی کند!

من تمام هویت خود را از زمانی که اسم مرا دیگر صدا نزدی از یاد برده ام

——————————————

کاش میدانست که جزئیات چشمانش

کلیات زندگی من است

——————————————

من و کوچه ها هنوز انتظارت را می کشیم

همه بود و نبود من

——————————————

——————————————

یه وقتایی باید رفت اونم با پای خودت

باید جاتو توی زندگی خیلیا خالی کنی

درسته توی شلوغیاشون متوجه نمیشن که چی شده

ولی بدون یه روزی… یه جایی… بدجور یادت میوفتن که دیگه دیر شده…

——————————————

خوشبختی یعنی

قلبی را نشکنی

دلی را نرنجانی

آبرویی را نریزی

ودیگران ازتو آسیبی نبینند

حالا برو ببین چقد خوشبختی!

——————————————

مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت درهوایم پراکنده ای

ومن بی هوا ناگهان خیسم ازتو

——————————————

درغمگین ترین لحظات زندگی ام شادم

که کسی نداند چقد غمگینم بی تو

منبع:لایف اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 500
  • بازدید ماه : 950
  • بازدید سال : 4,895
  • بازدید کلی : 321,641