loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 86 1392/08/19 نظرات (0)

اس ام اس سیگار

جدیدترین اس ام اس های سیگار پاییز ۹۲

 

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/Sigarrrr1.png

جدیدترین و باحال ترین اس ام اس های فاز سنگین سیگار سری ۱۹ آبان ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید.با ما همراه باشید….

  برای مشاهده اس ام اس سیگار به ادامه مطلب بروید…

عشق من!

این بار که از کنار من گذشتی واژه ای تلخ بگو

تا با آن سیگاری روشن کنم

و دنیا را در دود

به پشت میز همان کافه همیشگی برگردانم

شاید داخل فنجان قهوه تصویر تازه ای پیدا کنیم

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

سیگارم

را از پنجره می تکانم…

دنیای شما زیر سیگاری من است

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

سیگارم چه خوب درک می کند مرا…

وای که چه زیبا کام میدهد…

این نو عروس هر شب تنهایی هایم…

لباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاند…

و من تا صبح بر لبانش بوسه می زنم…

.

 

.

سیگار های مدام ماه

توی کوچه های کپک زده

چشم های خواب رفته اش را به انزوای دلگیر رهگذری مدام هدیه می دهد

و نگاه دلگیر تو زمزمه خمار خیابان می شود

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

آه سیگار سیگار زجر رفتنت را میکشم

و پاکت پاکت توی تنهایی خیابان پرت میشوم

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

با نفس های تو

من دود می شوم

و تو برای خودت دود میکنی

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

امروز بازهم سیگار کشیدم

آرام ، زیاد ، با احساس…

همه ی تورا ، همه ی آنچه که از تو با من باقی مانده بود را دود کردم

با همین بهمن های کوچک دوست داشتنی…

.

 

.

بازهم پاسخ نَـئشه ی من به این سوال مسخره :

مــرگ یا زندگــی ؟!

قطعآ مــرگ

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

همیشه دو نخِ آخر سیگارت رو پشت به پشت بکش

تا سیگارِ آخر زیاد تنهایی نکشه

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

حقیقت این زندگی همان سیگار هایی بود که خاکستر می شدند

و خاکسترهایی که هیچ گاه سیگار نمی شدند..

حماقت این زندگی همان چترهایی بود که ابلهانه در برابر روشنایی باز می کردم

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

همین که فهمید غم دارم آتش گرفت …

به خودت نگیر رفیق !

سیگارم را گفتم …

.

اس ام اس سیگار ۹۲

.

من برای او فقط یک نخ سیگار بودم

کامش را گرفت…

زیر پاهایش لهم کرد…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 4,872
  • بازدید کلی : 321,618