loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 116 1392/10/08 نظرات (1)

اس ام اس بغض

اس ام اس غمگین و گریه دار دی ۹۲

اس ام اس بغض و گریه دار زمستان 92

اس ام اس های جدید بغض و گریه دار و پیامک های غمگین و عاشقانه سری دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس بغض و گریه دار به ادامه مطلب بروید…

با من لج نکن بغض نفهم . . .

اینکه خودت را درگوشه ی گلویم قائم کنی چیزی راعوض نمیکند . . .

بالاخره یا اشک میشوی درچشمانم یا عقده دردلم هردورازیاد دارم . . .

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست

رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست

یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش ، چه هزاران قطره اشک …

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

این روزها ،

” بغض ” دارم ،

” گریه ” دارم ،

تا دلت بخواهد ،

” آه ” دارم . . .

ولی بازیگر خوبی شده ام

” می خندم !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

چـتـرتــــ را بگــــیر

چشــــــــــم های من بزرگ شده ی بارانند

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

برایت گردنبندی از گریه خریدم ! یادت باشد فراموش نکنی گریه هایم گردن توست . . . !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

کــآش فقـــط بودی

وقتی بغـــض میکردم

بغلــــم میکردی و میگفتی

ببینــــم چِشــآتو منـــو نیگــــآ کُن

اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرم

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

معلم گفت فعل را صرف کن !

گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت . . .

بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم : دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ، عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت . . .

او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت . . .

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

فریب خنده هایم را نخور

من سال هاست که در خفا گریه می کنم…

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

هی بغض و ای گریه ی پنهان دلم ، آن هنگام که می فشاری گلویم را ، کو ؟ کجاست که ببیند انعکاس نامش به میان چشمانم پیداست ؟

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

این روزها آنقدر بغضم سنگین شده که

اگر گردنم را هم بزنی به جای خون اشک می ریزد

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

بی تو هر کاری گریستن است ؛ حتی خندیـدن . . .

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اشک های گستاخ !

گونه های من جای لیز خوردن نیستند

آرامش صورتم را برهم نزنید !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

طلبکارت که نیستم
دوستم نداری ؟
خب . . . نداشته باش !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

به تو که فکر می کنم

بغض می آید

اشک می آید

دلتنگی می آید

به تو که فکر می کنم مهمانی عجیبی به راه می افتد

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اگه کسی گریه میکنه به خاطر این نیست که ضعیفه ،

به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده . . .

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

خدایا چشمهای هیچ عاشقی رو واسه رسیدن به عشقش خیس نکن !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اینروزها حسابی دورم شلوغ است دیگر تنها نیستم

وقتی یادت هست

خاطراتت هست

غمت هست

غصه ات هست

فقط نمیدانم چرا گریه میکنم . . .

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

زنگ میزنم از طرفت به خودم !

حرف میزنم به جایت با خودم !

راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟!!!

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اشک های گستاخ ! گونه های من جای لیز خوردن نیستند ، آرامش صورتم را برهم نزنید !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

حرف هایی از جنس بغض

همین حوالی یک دختری پشت پنجره خیره به بیرون

انتظار کسی را میکشد که خیلی وقت است که از آمدن دست کشیده

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

انگار قرار نیست با تو بی حساب شوم . . .

سالهاست که رفته ای اما . . .

هنوز هم اشکهایم دارند حساب “ دیدنت ” را با چشم هایم صاف می کنند

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

خدایا

بت بود بت شکن فرستادی

من پر از بغضم بغض شکن هم داری ؟

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

شاید قبلا اشکها بخاطر نبود محبت بود

اما حالا !

چون عادت به بی مهری کرده ایم

محبت که میبینیم

اشک میریزیم

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

نگران نباش برو

برای آتش دل شکسته ی من هم آبی پیدامیشود

شاید مثل همیشه اشک های مادرم!

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

سخت است بغض داشته باشی و بغضت را هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

بـرچیـن از لبــان من بغـض کـالـی را کـه

تـُرش از نبـوسیـدن روی تــوست

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

بی تو برای خود مردی شده ام

مردی ک برای خودش گریه میکند . . .

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

من مانده ام با یاد تو

و بغضی که لگد می زند

بر حنجــــــــــــره ای پا به ماه

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

دلم خسته ست از این بغضی که دائم با خودم دارم

دوست دارم ولی بی تو از این احساس بیزارم

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن . . .

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری . . .

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل : چیزی شده ؟!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی : نه ، هیچی

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم ، وقتی که شکست بغض “تنهایی” من ، وابستگی ام را به تو باور کردم

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

کآش فقط بودی ، وقتی بغـــض میکردم

بغلـم میکردی و میگفتی ، ببینــــم چِشــآتو

منـــو نیگــآ کُن

اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرم

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

درشیرینی بوسه غرق بودیم … که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است.

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

بی تو هر شب از خواب هایم صدای گریه می آید !

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

کاش میشد اشک را تهدید کرد مدت لبخند را تمدید کرد در میان لحظه ها ! لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی :هواپیما. قطار. کشتی تا یک لقمه بیشتر بخورم

ومن عادت کردم هرچیزی را بدون آنکه دوست داشته باشم قورت بدهم . . .

حتی بغض های نترکیده ام را . . .

منبع:لایف اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1392/10/09 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

عزیز اینم لینک تبلیغاتم
http://up.temkade.com/images/m5645_fashion.gif


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 837
  • بازدید سال : 4,782
  • بازدید کلی : 321,528