loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 98 1392/10/11 نظرات (0)

اس ام اس جدید غمگین


http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/7.png


جدیدترین اس ام اس های اس ام اس جدید غمگین سری دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس جدید غمگین به ادامه مطلب بروید…



ای کاش کوه به کوه میرسید ولی آدم به آدم نه . . .
دیدن بعضی آدما ، داغ دلتو تازه میکنه !

 

 

 

 

 

 

نبودنت به جان برگها افتاده است ، زمستان بی تقصیر است !

 

 

 

 

 

 

این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری
تمرین برای روزهاییست که میدانم “ نمی آیی ” . . .

 

 

 

 

 

 

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم . . .
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

 

 

 

 

 

 


 

برگرد ، من نگذاشتم روی صندلی تــــــــو هیچکس بنشیند حتی غــــــبار . . .

 

 

 

 

 

 

یک روز
اوهم معنای بی محلی
را میفهمد بگذار اکنون
با هم محلی هایش خوش باشد . . . !

 

 

 

 

 

 

من اینجا تو انجا !
همه راست می گفتند، من کجا و تو کجا !

 

 

 

 

 

از آن دمی که رفته ای
چه بی رُخت هوا بد است
چه بی ستاره گشته است
همیشه می چکد به من
ز قصه شبانه ام !

 

 

 

 

 

 

درد من چشمانی بود ک ب من اشک هدیه میداد و ب دیگران چشمک . . . !

 

 

 

 

 

 

زنگ میزنم از طرفت به خودم !
حرف میزنم به جایت با خودم !
راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟!

 

 

 

 

 

 

بی جا نبود ک رفتی !
بی جا من بودم ک جایی برای ماندن نداشتم . . . !

 

 

 

 

 

 

شک ندارم
سفره ی دلم را وا کنم همه سیر میشوند !

 

 

 

 

 

 


 

آتش زدن ب یک سرنوشت کبریت نمی خواهد !!
پـا می خواهد ک لگد بزنی به همه دارایی یک نفر
و . . .
بـروی !!!

 

 

 

 

 

 

چقدر غریب !
هیچکس انگار هوای هیچکس را نمیکند !
یخ کرده زمین از بی هوایی . . .

 

 

 

 

 

 

اگر دیوانگی نیست پس چیست ؟ وقتی در این دنیای ب این بزرگی دلت فقط هوای یک نفر را می کند . . .

 

 

 

 

 

هیچوقت به ناحق پا روی کسی نزارین . . .
یادتون باشه “ دست ” زمونه “ پای ” خیلیارو قطع میکنه !

 

 

 

 

 

 

های غریبه . . . !
کنارش میشینی و فقط با چند آیه قرآن محرمش میشوی ! و من آشنا با یک دنیا عشــق و حسرت ب او نامحرمم . . . !

 

 

 

 

 

تفنگ توی دست فقط یه وسیله س ؛ این قلبای سنگی هستن که آدمارو میکشن !

 

 

 

 

 

 

 

هیــــــــــــــــــــــــــس !
ساکت!
یه کف مرتب ب افتخارش . . . !
چه با احساس منو گذاشت و رفت
فرستنده : سپیده

 

 

 

 

 

 

گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !

 

 

 

 

 

 

خستگی را زندگی کرده ام
می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !

 

 

 

 

 

 

گاهی وقتها تو زندگی میرسی به یه جایی که بن بست نیست اما دیگه مقصد نداری !

 

 

 

 

 

 

حاضر نشد بغلم کنه
گفت کاپشن بپوش سرده !!!

 

 

 

 

 

 


 

می گویند با چشمان بسته نمی شود دید
آری می شود ، من هر شب به امید دیدن تو چشمانم را میبندم . . .

 

 

 

 

 

 

پرواز کرد عاقبت ، ماهی که شوری دریا برای نمک گیر کردنش کافی نبود !

 

 

 

 

 

 

بعضی‌ چیزارو نگفتن معرفت میخواد نه طاقت . . .
چون طاقت یه روزی تموم میشه اما معرفت نه !

 

 

 

 

 

 

تنها ۱ حرف آزارم میدهد،حتی ۱ کلمه هم نمیشود . . .
تنها ۱ حرف مرا هر روز غمگین تر میکند
همان ۱ “ن” ک در ابتدای “ بودنت ” نشسته است

 

 

 

 

 

درست زمانی ک سرت جای دیگری گرم است  دل من همین جا یخ میزند . . .
چ فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . . !

 

 

 

 

 

 

فصل دونفره ها تموم شد . . .
حالا نوبت ماست که دستامونو بذاریم تو جیبمون و رو جدول خیابونا راه بریم …!

 

 

 

 

 


 

به سرم اگر شلیک کنند
جای خون . . .
فکر تو میپاشد به دیوار !

 

 

 

 

 

 

هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم
قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !

 

 

 

 

 

 

همیشه هم قافیه بودند “ سیب ” و “ فریب ”
همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم
تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی !

 

 

 

 

 

هر از گاهی سراغی بگیر احوالی بپرس خیلی
نگذشته است از روزهایی که نفست بودم . . . !

 

 

 

 

 

 

دلم پر است! پر، پر، پر . . .
آنقدر که گاهی اضافه اش از گوشه چشمانم میچکد

 

 

 

 

 

 

همه یهویی ها خوبن :
یهویی بغل کردن
یهویی بوسیدن
یهویی دیدن
یهویی سورپرایز کردن
یهویی بیرون رفتن
یهویی دوست داشتن
یهویی عاشق شدن
اما امان از یهویی رفتن !

 

 

 

 

 

 

یه وقتایی هست که هی بیدار میمونی با خودت میگی :
الانه که زنگ بزنه
الانه که اس ام اس بده
الانه که . . .

 

 

 

 
و همین روال ادامه پیدا میکنه تا زمانیکه باورت میشه واقعا رفته . . .

 

 

 

 

 

 

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟
این که هر کاری در توانت هست براش انجام بدی . . .
آخرش برگرده بگه:
مگه من ازت خواستم . . . !

 

 

 

 

 

 

“من” فقط برای خودم هستم . . . !
خود خودم . . . !
نه زیبایم و نه عروسکی نه محتاج نگاهی . . . !
برای تو ک صورتهای رنگ شده را میپرستی نه سیرت ادمها را، هیچ ندارم . . . !
راهت را بگیر و برو . . .
حوالی من، توقف ممنوع است !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 4,643
  • بازدید کلی : 321,389