loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 124 1392/10/13 نظرات (0)

اس ام اس رومانتیک

اس ام اس های عشقولانه زمستان ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-48112080.png

اس ام اس های عاشقانه و رومانتیک بسیار زیبا و جدیدترین پیامک های عشقولانه و احساسی سری دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس رومانتیک به ادامه مطلب بروید…

غمگینم! وقتی همه ی جفتها، تنهایی ام را ب رخم میکشند،

حتی جورابهایم…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

علف باشی و یه لوتی دودت کنه بهتره تا شمع باشی و یه لاشی فوتت کنه…درکش کن…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

خــــــــــــــــــــــدا

هوای این قلبو

داشته باش. ❤

- — — —- —– ——- —– —- — — -

دلم کوه صبر است آبش مکن

گرفتار رنج و عذابش مکن

بیا خانه قلب من مال تو

ولی مرد باش و خرابش مکن

- — — —- —– ——- —– —- — — -

سوختن به خاطر دوست هرگز سخت نیست

پیدا کردن دوستی که به پایت بسوزه سخته!

- — — —- —– ——- —– —- — — -

من عاشق فهم و ادب معرفتم / خاک قدم دوست زیبا صفتم

چون تک تک این صفات در قلب تو هست / من مخلص تو عزیز با معرفتم

 - — — —- —– ——- —– —- — — -- — — —- —– ——- —– —- — — -

به سلامتی رفقایی که تو دریای مردونگی غرق میشن،

ولی از پل نا مردی رد نمی شن.

- — — —- —– ——- —– —- — — -

خوبان مثل ستاره اند! مهم نیست که گاهی دورند…

مهم اینه که هستند و میدرخشند…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

… در آخر گفت؛ “بازی” برد و باخت دارد!

زبانم بند آهمد که به او بگویم:

بی انصاف، کدام بازی؟

من با تو “رفاقت” کردم…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

سلام سلطان قلبها تو ای همزاد گلها

من منم بابای بارون سلطان غم ها

سلام کردم نگی هی بی وفایی

سلام کردم بگم وای از جدایی

دلم تنگ برات تو با وفایی

- — — —- —– ——- —– —- — — -

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست! اگر برف بیاید هست…!

اگر برف نیاید نیست…! مثل دنیای من…!

اگر تو باشی هستم…! اگر نباشی نیستم…!!!

- — — —- —– ——- —– —- — — -

خوابیده بودم کابوس می دیدم

از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم…

افسوس…

یادم رفته بود که از نبودنت به خواب پناه برده بودم…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

تنهایی یعنی اینکه در یک کافیشاپ تنها نشسته باشی و یکی بیاد بهت بگه تنهایی؟

و بهش بگی آره! اونم صندلی روبرو تو بکشه و بگه من اینو می برم!

- — — —- —– ——- —– —- — — -

دنیا۳روز است: دیروز که دیگر بر نمیگردد!

امروز که چیزی به پایان آن نمانده است!

فردا که معلوم نیست باشیم یا نباشیم.

پس تا هستیم “یاد هم باشیم”

- — — —- —– ——- —– —- — — -

میخوام تریلی بخرم.بیا شاگردم شو فقط بخواب.

پشت ماشین ببه عشق تو مینویسم بوق نزن سالار خوابه…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

وقتی فکر میکنم که فکر میکنی به چه فکر میکنم

دوست دارم فکر کنم که فکر کنی به تو فکر میکنم

- — — —- —– ——- —– —- — — -

دیگه فرصتی برای پیامک نیست…

دست واژه ها را میگیرم و به دیدنت می آیم.

دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد.

- — — —- —– ——- —– —- — — -

مرا قضاوت نکن رفیق!!!

تو فقط چهره ام را می بینی، نه سرگذشتم را…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

هزارتا رگ دارمو هزارتا رفیق

اما تو شاهرگی و تک رفیق

- — — —- —– ——- —– —- — — -

iiii .__ iiii

همه برا دیدنت صف کشیدن

منم هستم،همونی که غش کرده

- — — —- —– ——- —– —- — — -

رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر شی نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شی!

پیرتم رفیق…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

کس نمیداند در این بحر عمیق / سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق

من همین دانم که در این روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق

- — — —- —– ——- —– —- — — -

آرام بگیر دلم، تنگ نشو برایش.

مگر نشنیدی جمله آخرش را !

“چیزی بینمان نبوده”

- — — —- —– ——- —– —- — — -

یکطرفه بودن همه چیز را نابود میکند

از خیابانش گرفته تا………احساسش!!!

- — — —- —– ——- —– —- — — -

مچاله کرد، شکست، خط زد، خلاصه راحت شد

ارث پدرش که نبود!

“دل” من بود…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

- — — —- —– ——- —– —- — — -

برآنچه گذشت و آنچه شکست حسرت نخور،

زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمیشد…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

سالهاست منتظر آمدن روزهای بهترم،

ولی نمیدانم چرا هنوزهم دیروزها بهترند…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

خدایا ” تنها” نگذار…

دلی را که هیچکس “دردش” را نمیفهمد…!!

- — — —- —– ——- —– —- — — -

چقدر تلخ است…

تو بیخبر از من…

و تمام من درگیر تو…

- — — —- —– ——- —– —- — — -

لااقل بیا بگو که دیگر به دیدنم نمیایی…

شاید اشکی نشست گوشه ی چشم هایی که به این “در” خشک شده اند…

منبع:لایف اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 966
  • بازدید سال : 4,911
  • بازدید کلی : 321,657