loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 95 1392/08/17 نظرات (0)

اس ام اس جدایی

اس ام اس سوزناک جدایی پاییز ۹۲

 

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-135.png

اس ام اس های غمگین جدایی و جدیدترین پیامک های سوزناک و عاشقانه سری  آبان ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

   برای مشاهده اس ام اس جدایی به ادامه مطلب بروید…

چقدر جای تو خالی ست

جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه مناسب

اس ام اس های غمگین جدایی

تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند

گل های ریز صورتی روی بالشم

اس ام اس های غمگین جدایی

بغضم یعنی نرو

لعنتی این را بفهم !

 

خدا را دوست دارم

حافظ را هم

ولی خداحافظ را نه !

اس ام اس های غمگین جدایی

خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم

اس ام اس های غمگین جدایی

روزی می رسد که با لبخند تو بیدار می شوم

این روز هر زمان که می خواهد باشد

فقط باشد …

اس ام اس های غمگین جدایی

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

تمام دار و ندارم نگاه توست

اس ام اس های غمگین جدایی

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

اس ام اس های غمگین جدایی

درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تو را

تو ، رفتن را

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

اس ام اس های غمگین جدایی

دوستت دارم

بیشتر از دیروز و کمتر از فردا

اس ام اس جدایی سوزناک

خنک شدى ؟

اما من هنوز داغم از رفتنت در این سرماى بى رحم

اس ام اس جدایی سوزناک

درنگ

عجب دنیای عجیبیست

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود

زمانی که گفتی برو

چقدر عاشقانه می شد اگر نقطه اش بالا بود

اس ام اس جدایی سوزناک

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود

چه بیقرار بودی زودتر بروی

از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی

من سوگوار نبودنت نیستم

من شرمسار این همه تحملم

اس ام اس جدایی سوزناک

همیشه جرات عاشقانه جدا شدن رو داشته باش

اما حقارت به زور نگه داشتن رو به دوش نکش

اس ام اس جدایی سوزناک

کار سختی پیش رو دارم :

بعد از رفتنت باید زنده بمانم

 

عیسی را به صلیب هم نمی کشیدند

می کشتند

مثل تو

که اگر مرا از یاد نمی بردی

می رفتی

اس ام اس جدایی سوزناک

هنوز هم مثل انشاهای دوران دبستان

با نتیجه گیری مشکل دارم

چرا رفتی ؟

اس ام اس جدایی سوزناک

ســـوم

هفتــــم

چهلـــم

ســـــال

چنـــد ســــال دیگــــر

بایــــد عــــزادار نبـــودن هایـــــت باشــــــم ؟

اس ام اس جدایی سوزناک

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد

فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد

فقط رفت …

فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم

اس ام اس جدایی سوزناک

یادت هست ؟

روزی پرسیدی این جاده کجا میرود ؟

و من سکوت کردم…

دیدی …

جاده جایی نرفت…

آن که رفت ، تو بودی

راهی نمی بینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست

همین کافیست که تو راه را می بینی و من تو را

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 3,986
  • بازدید کلی : 320,732