loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 128 1392/09/04 نظرات (0)

متن عاشقانه زیبا و احساسی با نام ” بهترین دوست من ”


http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/ma/1312089879125732_large.png

 

 برای مشاهده  متن عاشقانه زیبا و احساسی با نام ” بهترین دوست من ” به ادامه مطلب بروید…

به این می اندیشم که ، چگونه دوستی پیدا کنم که در زمان تنهایی همراهم باشد !
اما . . .
می توان دوستی پیدا کرد که درتمامی لحظه ها کنارم باشد ؟
من در تمام لحظه هایم تنها هستم . . . تنهای تنها !
اما . . . باز هم ازاندیشیدن دست بر نمیدارم . . .
همچنان در مخیله ام به دنبال دوستی شایسته هستم . . .
.
.
.
آری یک دوست . . .
یک دوست صمیمی دارم که به قدر نداشته هایم او را داشته ام . . .
تمامی لحظاتم را با او سپری کرده ام . . .
خاطرات زیادی با هم داریم
شبهای سردم را با نوازش های گرم او سرکرده ام
او دوستی خودرابارهاوبارها ثابت کرده . . .
ثابت کرده که میتواند بهترین دوست برایم باشدودرتنهایی تنهایم نمیگذارد . . .
امامن رفیقی نیمه راه بود برایش . . .
شبی را بیاد دارم که مثل همیشه تنها بودم . . .
دلم گرفته بود . . . از خودم ، از همه . . . حتی ازبهترین وصمیمیترین دوستم که درکنارم بود . . .
مثل همیشه هیچ نمیگفت . . .
ساکت نشسته بود و تنها نظاره گر غم ها و بی کسی هایم بود
سکوتی مبهم فضای اتاق را در برگرفته بود
ساعت ها بدون هیچ کلامی را در کنار هم سپری کردیم
تا اینکه . . . به یکباره هرچه دردو جدایی و حسرت و خلاصه تمام بی کسی هایم که گوشه ای از قلبم تلمبارشده بود را یکجا جمع کردم و برسرش فریاد کشیدم . . . !
پس از لحظه ای . . .  دیدم که ارام ارام در خود شکست و مرا دعوت به گریه کرد . . .
من هم با تمام توان شروع به گریستن کردم . . .
اشک میریختم ، زجه میزدم وهربارسکوت اتاق رادرهم میشکستم . . .
ازخودم بدم می امد که چرابهترین دوستم را ترک کردم . . .
هنوز هم باورم نمیشد . . .
یعنی من بودم که او را اینگونه شکستم ؟!
اری من بغضم راشکستم . . .
بهترین دوستم را . . .
ولی مطمئنم که این جدایی دوامی نخواهد داشت . . . !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 878
  • بازدید سال : 4,823
  • بازدید کلی : 321,569