loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 60 1392/10/07 نظرات (0)

اس ام اس غمناک

اس ام اس گریه دار جدید دی ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-8.png

اس ام اس های غمگین و عاشقانه و جدیدترین پیامک های سوزدار و غمناک  دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس غمناک به ادامه مطلب بروید…

خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم

دلی که داده بودی شکست !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم

تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !

می گویند درد را از هر طرف بنویسی درد است

نمی دانند که اگر درد را از طرف تو اگر بنویسند شعر می شود !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

بعد تو دلم همیشه در دست تعمیر است خواهد ماند !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

از آن دمی که رفته ای

چه بی رُخت هوا بد است

چه بی ستاره گشته است

همیشه می چکد به من

ز قصه شبانه ام !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ

ﺗﻮﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

عاشقت شدم

بازی ام دادی آن هم از نوع قایم باشکش و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم

نمیدانستم قرار است دیگر پیدا نشوی !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

دنیای عجیبی است

تو همه چیز من باشی ولی نباشی !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

تلخی قصه آنجاست که

وقتی دلم “سوخت” دلش “خنک” شد !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

ای کاش کوه به کوه میرسید ولی آدم به آدم نه

دیدن بعضی آدما ، داغ دلتو تازه میکنه !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

نمیتوانم فراموشت کنم

فقط با خود سخت میجنگم که دیگر به یاد نیارمت !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

کاش هرگز ندیده بودمت

لعنت بر چشمی که بی موقع باز شود !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست

رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست

یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش

چه هزاران قطره اشک

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

برگرد

من نگذاشتم روی صندلی تــــــــو هیچکس بنشیند حتی غــــــبار

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

می گویند با چشمان بسته نمی شود دید

آری می شود من هر شب به امید دیدن تو چشمانم را میبندم

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

خسته ام از داشتنی که هیچوقت برایم نیستی !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

باهام بودی ولی همیشه میدونستم موندنی نبودی

ترس از نبودنت همه ی لحظه های قشنگ بودنت رو برام نابود میکرد

من با بودت نابود بودم چه برسه به نبودت !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

گاهی وقت ها تمام روزهایت میشود

زندگی در یک قاب عکس !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

به خدا گفته ام زحمت نکشد

نه نیازی به زلزله هست نه نیازی به سونامی

همین که تو نیستی ، همین که تو نمی خندی بلاهای بزرگی هستند

که جهانم را با خاک یکی کرده اند !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

سخت است “او” کردن “تو”یی که همه ی “من” بودی !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود

که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ، ﻫﻮﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ و ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

گاهی وقتها تو زندگی میرسی به یه جایی

که بن بست نیست اما دیگه مقصد نداری !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

لبخندم خیط میشود وقتی ساعتها به یادت روی لبانم می نشیند

اما ناگهان به یاد می آورم تو دیگر نیستی …

ﻣﺜﻞ ﺍﺗﺎﻗﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﭘﺮ شده ﺑﺎﺷﺪ

ﭘﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺭﻭﺯﻧﻪ ﺍﯼ !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

فقط به نظر میای اما خودت نمیای !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

هر حادثه ای که حادثه نیست !

حادثه یعنی آمدن تــو …

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

نبودنت به جان برگها افتاده است

زمستان بی تقصیر است !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

همبازی قدیم ؛ چشم نگذار …

آنقدر از تو دورم که با شمردن همه اعداد هم پیدایم نمی کنی !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

گاهی زندگی یعنی دوست داشتن تو ، بی هیچ امیدی !

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

زنگ میزنم از طرفت به خودم !

حرف میزنم به جایت با خودم !

راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

تقریبا همه را متقاعد کرده بودم که دیگر دوستت ندارم

فقط مانده بودم خودم را چطور قانع کنم ؟

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

همه چیز زود شروع شد

عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو …

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ، عشق تو در من ؟

اس ام اس غمگین و افسرده جدید

خدایا چشم های هیچ عاشقی رو واسه رسیدن به عشقش خیس نکن !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 681
  • بازدید سال : 4,626
  • بازدید کلی : 321,372