loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 105 1392/09/06 نظرات (0)

اس ام اس عشق و عاشقی

اس ام اس احساسی و محبت آمیز ناز پاییز ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/ma/mm/a-401.png


اس ام اس های عشق و عاشقی ناز و پیامک های احساسی و رمانتیک سری  آذر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس عشق و عاشقی به ادامه مطلب بروید

یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد

بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

خداوند شب و روز تمام لحظات

پشت و پناه تو عزیزم باشد

اس ام اس زیبا

دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه

هر جا نگاه می کنی می بینیش

اس ام اس زیبا

من آن ابرم که بارانش تو هستی

همان یوسف که کنعانش تو هستی

مسافر میشوم تا آخر عمر

در آن راهی که پایانش تو هستی

اس ام اس زیبا

با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است

نه خواب میخواهد ، نه خوراک !

اس ام اس زیبا

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد

من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد

این من که با هر ضربه ای از پا در آمد

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد

تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد

تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد

هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که

هزار بار لبخند شما را تکرار می کند

اس ام اس زیبا

این روزها آنقدر شکسته ام

که عصا به دست راه میرود دلم !

اس ام اس زیبا

دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است

که موجی هم سراغش را نمی گیرد

نه میل زیستن دارد نه می میرد

اس ام اس زیبا

همیشه با غمت من در ستیزم

به این خاطر همیشه اشک میریزم

روی هر برگ گلی این را نوشتم

تویی امید من تنها ، عزیزم

اس ام اس زیبا

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد

عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد

گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

اس ام اس زیبا

جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نداره

پس عمری که بی تو میگذرد مرگیست به نام زندگی

اس ام اس زیبا

دنیا مثل پاییزه ، هم قشنگه هم غم انگیزه

قشنگیش به خاطر توست

غم انگیزیش به خاطر دوری از توست

اس ام اس عاشقانه

با تو غزل ستاره ها نورانیست

دل در نگاه تو زندانیست

نگذر ز بهار باغ احساس چون بی تو

تمام لحظه ها بارانیست

اس ام اس عاشقانه

نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه

ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی

اس ام اس عاشقانه

تو بگریزی از پیش یک شعله ی خام

من ایستاده ام تا بسوزم تمام

اس ام اس عاشقانه

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست

اس ام اس عاشقانه

دارم از دوریت می میرم ، تا کنار من نسوزی

از دلم نمیری عمرم ، نفسامی که هنوزی

اس ام اس عاشقانه

بی تو میشه زنده بود

اما

نمیشه زندگی کرد

اس ام اس عاشقانه

اگر عاشق شدی نترس ، راهت رو ادامه بده

عشق پله و تو رهگذر ، پس عبور کن

اس ام اس عاشقانه

تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی

اس ام اس عاشقانه

کی به اندازه من دوستت داره

بی تو یک لحظه ای آروم نداره

بی تو که خواب توی چشماش نمیاد

اسمی جز اسم تو یادش نمیاد

اس ام اس عاشقانه

ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب

وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد

تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟

اس ام اس عاشقانه

روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام

اس ام اس عاشقانه

وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر میکشد

مجبور میشوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیبایی هات


بی تو ترک برداشته ام

و به هر بهانه ای دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها

و سکوتم را بغض می کنم

تا نشنوند صدای شکستنم را

اس ام اس عاشقانه

آری آغز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگرنیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

بانو فروغ فرخزاد

اس ام اس عاشقانه

به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی رابه خواب من بگذر

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 576
  • بازدید ماه : 1,026
  • بازدید سال : 4,971
  • بازدید کلی : 321,717