loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 60 1392/09/08 نظرات (0)

اس ام اس بی وفایی

اس ام اس های بی وفایی جدید پاییز ۹۲


https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/65419_378150652208545_190356447654634_1362690_488516953_n%20(1).png


اس ام اس های جدید بی وفایی و پیامک های غمگین جدایی سری آذر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس بی وفایی به ادامه مطلب بروید…

ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک

هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم

یا که چون فصل خزان آمد وگل رفت به خواب

دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم

وسعت دیده ما خاک قدم های تو بود

خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

دل‌ من محکمه ایست که به من می‌گوید

همه را دوست بدار، به همه خوبی‌ کن ، و اگر بد دیدی

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن


کاش دستی بود و دستم می گرفت

انتقام از نفس پستم می گرفت

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود

اس ام اس زیبا

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد؟

ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

بی درد وا نشد دل غفلت گرفته‌ام

قفلی که زنگ بست

شکستن کلید اوست

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت

کِی شود پیش قدم های تو اسفند شوم ؟

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت

باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری

تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق

مگه نه رفیق … ؟

این ساحل خسته را تو پیدا کردی

این موج نشسته را تو برپا کردی

من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق

مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم …

یک بار از دیار …

یک بار از یاد…

یک بار از دل …

و یک بار از دست

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

فرقـی نمـی کند بگویم و بدانـی …

یا نگویم و بدانـی..

فاصله دورت نمی کند …

در خوب ترین جای جهان جا داری …

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد

دلــــــــــــــم

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من

ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من

ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من

نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود

یا در شب بی ستاره مهتابی بود

ما مثل دو کاج دور از هم هستیم

ای کاش که بین من و تو تابی بود

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلودست اینجا

فاصله یک عشق تا عشق بعدی

یک نخ سیگار است

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

بوی نفس های لبت جان و دلم وا می کند

اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند

با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود

فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

حسادت نکن!

این که بعد از تو بغل گرفته ام

زانوی غـَم اســت

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 795
  • بازدید سال : 4,740
  • بازدید کلی : 321,486