loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 88 1392/08/22 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس زیبا و احساسی پاییز ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Video/a-3.png

اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی سری جدید ۲۲ آبان ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید. با ما همراه باشید…..

 برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

یک نفر امد قرارم را گرفت

برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهار بود ، حیف

باد پائیزی بهارم را گرفت

اعتباری داشتم در پیش عشق

با نگاهی اعتبارم را گرفت

عشق یا چیزی شبیه عشق بود

آمد و دار و ندارم را گرفت

اس ام اس عاشقانه

من که گفتم این بهار افسردنی است

من که گفتم این پرستو مردنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار

عشق یعنی رنج یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل

هم شکست و هم شکستم داد دل

اس ام اس عاشقانه

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو

تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو

 

آغوشت علم را زیـر سوال می برد !

آنقدر آرامم می کند که هیچ مُسکنی جایش را نمی گیرد

اس ام اس عاشقانه

تو ای روحم ، عزیز دلنوازم

ز پیغامت نمودی سرفرازم

تو در یاد منی ، من شرمسارم

صفای قلب پاکت را بنازم

اس ام اس عاشقانه

من آن عاشق ترین پروانه هستم

که عهدی بر سر جان با تو بستم

تو آن شمع خرامان سوز هستی

که چون آتش به جان من نشستی

ندارم هیچ باک از آتش عشق

که این آتش ز مرهم خوشتر آید

اس ام اس عاشقانه

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس

اس ام اس عاشقانه

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری

ولی انگاه همین جا و همین دور و بری

ماه می تابد و انگار تویی می خندی

باد می آید و انگار تویی می گذری

اس ام اس عاشقانه

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم

چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم

کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست

شب بی تابش ماه روی تو برده امانم

اس ام اس عاشقانه

احساس تو چون طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است

اس ام اس عاشقانه

بیزارم از آن عشق که عادت شده باشد

یا آن که گدایی محبت شده باشد

خودبینی و خودخواهی اگر معنی عشق است

بگذار که آیینه نفرت شده باشد

اس ام اس زیبا

بوی مهربانی میآید

کجا ایستاده ای ؟

در مسیر باد ؟

اس ام اس زیبا

دلبری٬ با دلبری دل از کفم دزدید و رفت

هرچه کردم ناله از دل٬ سنگدل نشنید و رفت

گفتمش ای دلربا دلبر٬ ز دل بردن چه سود؟

از ته دل٬ بر من دیوانه دل خندید و رفت

اس ام اس زیبا

برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد

وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش

اس ام اس زیبا

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت

زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی

دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت

 

تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد

اس ام اس زیبا

خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن

خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم

اس ام اس زیبا

خسته ام ، فردا نگاهت را برایم پست کن

یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

دلم از آواز غمگین شب پر است

لطفا آن لحن خوش صدایت را برایم پست کن

اس ام اس زیبا

از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است

اس ام اس زیبا

گاه اوج خنده ما گریه است

گاه اوج گریه ما خنده است

گریه دل را آبیاری میکند

خنده یعنی این که دلها زنده است

زندگی ترکیب شادی با غم است

دوست میدارم من این پیوند را

گرچه میگویند شادی بهتر است

دوست دارم گریه با لبخند را

اس ام اس زیبا

به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی

اونی که زود میرنجه

زود میره، زود هم برمیگرده.

اما اونی که دیر میرنجه

دیر میره، اما دیگه برنمیگرده

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 4,687
  • بازدید کلی : 321,433