loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 75 1392/08/03 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی

جدیدترین اس ام اس های دلتنگی آبان ۹۲

https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/ffde.gif

 

عاشقانه ترین و احساسی ترین اس ام اس های زیبای دلتنگی سری جدید  آبان ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید. با ما همراه باشید….

 برای مشاهده اس ام اس دلتنگی به ادامه مطلب بروید…

دل تنگی هامو بردار پیش خودت نگهدار

وقتی که تنها شدی منو به یادت بیار

اس ام اس دلتنگی عاشقی

بازم دلگیر دلگیرم

دارم بهانه میگیرم

همش دلتنگ چشماتم

بازم من بی تو میمیرم

اس ام اس دلتنگی عاشقی

وقت دل تنگ می شم پشت در قلبت هی در می زنم

پس هر وقت قلبت می زنه بدون دلم برات تنگ شده

 

دلم !

درد میکنه ؟

نه !

میپیچه ؟

نه !

میسوزه ؟

نه !

پس چی ؟

دلم برات تنگ شده

اس ام اس دلتنگی عاشقی

اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

اس ام اس دادن از دلتنگی

اس ام اس دلتنگی عاشقی

فدای اون مهر و وفات

دلم شده تنگ برات

چطور بگم ؟ باور کنی !

چقدر عزیزی تو برام

اس ام اس دلتنگی عاشقی

بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه

نه بین زمین و آسمون جنگ میشه

نه کوه آب میشه

نه آب سنگ میشه

فقط دل منه که برات تنگ میشه

اس ام اس دلتنگی عاشقی

نردبامی که به اندازه ی دلتنگی من قد بکشید

پشت دیوار کسی یافت نشد

تکیه بر حسرت خود خواهم زد

اس ام اس دلتنگی عاشقی

فکر می کنی اس ام اس میدم ، کارم پیشت لنگه ؟

یا دستم زیر سنگه ؟

نه ، فقط دلم برات تنگه !

 

قلبی داری به وسعت دریا

و به بی نهایت آسمان ها

باید منطقی باشم

حق داری اگه دلت برام تنگ نمی شه

چه روزای پر از دردی جلو عکست نشستم با بغض سردی

دیگه با تنهایی هامو ساختم مطمئن شدم برنمی گردی

تنها زیر سقف شکسته غرق این کابوس تکراری

اینجا برگ فاصله برنده شد نساز آهنگ دلتنگی

اس ام اس دلتنگی عاشق

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم

اس ام اس دلتنگی عاشق

چرا گریه ام نمی گیره

مگه قلب من از سنگه

خدایا من کجا می رم؟

کجای این جاده دلتنگه

اس ام اس دلتنگی عاشق

آدما خنده هاشون همیشه از دل خوشی نیست

گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست

گاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره

یه جمله ی ساده گاهی چقدر واست غم میاره

اس ام اس دلتنگی عاشق

میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه ؟

دلتنگ کسیه که پیام میده

عزیز کسیه که پیام می خونه

اس ام اس دلتنگی عاشق

مینویسم د – ی – د – ا – ر

تو اگه بی من و دلتنگ منی

یک به یک فاصله ها را بردار

اس ام اس دلتنگی عاشق

می سپارم به نسیم ، بوسه از جنس بلور

دل من تنگ تو باز ، باد در حال عبور

بوی چشمان تو را میرساند به مشام

می دهد آرامش ، به دل نا آرام

اس ام اس دلتنگی عاشق

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم

اس ام اس دلتنگی عاشق

دان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است

من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم

ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن

نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 768
  • بازدید سال : 4,713
  • بازدید کلی : 321,459