loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 71 1392/08/17 نظرات (2)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس تیکه دار عاشقانه آبان ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/%D8%A7%D8%B3_%D8%A7%D9%85_%D8%A7%D8%B3__%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87_%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86.png

اس ام اس های عاشقانه حال گیری و جدیدترین پیامک های تیکه دار سری جمعه ۱۷ آبان ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

همیشه در عجب بودم که چرا در جاده عشق

پا به پایم نمی آمدی

حتی وقتی آهسته و پیوسته میرفتم

امروز فهمیدم ریگی که در کفشت بود تو را می آزرد

اس ام اس عاشقانه حال گیری

تازگی بیقرارم انگاری ورقم قصد کرده برگردد

وعده وصل چون شود نزدیک آتش عشق تیز تر گردد

اس ام اس عاشقانه حال گیری

ای کاش می دانستم دنیایش چقدر کوچک بود

وقتی که بهم گفت : به اندازه دنیا دوست دارم


زیبایی به صورت نیست به صیرته

و این تنها مسله ای بود که تو قادر به حلش نبودی

اس ام اس عاشقانه حال گیری

زندگی جاییست که باید با یار در ان زیست

و اگر بی یار باشی تو هو در این زندگی هیچ می شوی

اس ام اس عاشقانه حال گیری

چه حماقتی

مرا یاد نمی کند و من باز می خواهمش

چه غرور بی غیرتی دارم من

اس ام اس عاشقانه حال گیری

بیا ای بهترین درمان قلبم

مداوا کن غم پنهان قلبم

قسم بر خالق دل های عاشق

تو هستی اخرین سلطان قلبم

اس ام اس عاشقانه حال گیری

بیهوده انتظار تو را دارم

دانم دگر تو باز نخواهی گشت

هر چند اینجا بهشت شاد خدایان است

بی تو برای من این سرزمین غم زده زندان است

اس ام اس عاشقانه حال گیری

در معبد چشمانت من شمع شب افروزم

تا لحظه دیدارت می سازم و می سوزم

اس ام اس عاشقانه حال گیری

اعتراف کن عاشقانه های مرا بیشتر دوست داری

اخر من برای انها تمام احساسم را خمیر مایه کردم

اس ام اس عاشقانه حال گیری

بوی فراموشی گرفته ام

رنگ تنهایی

دل شکستگی

بغض و خاموشی

چیزی نیست تاریخ مصرفم برایش گذشته است

اس ام اس عاشقانه حال گیری

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن

بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی

دلت اینجاست و یکی دوستت داره

اس ام اس عاشقانه حال گیری

قبول داری وقتی منتظرشی

هر باری که صفحه گوشیت روشن می شه قلبت می ریزه ؟

اس ام اس عاشقانه حال گیری

کچل شدم

چیزی ندیدم

چه شد ان دنیایی را که میگفتی خراب میکنی

اگر یک تار مویم کم شود؟

اس ام اس عاشقانه حال گیری

خدایا آسمانت چه مزه ایست؟

من تا به حال فقط زمین خورده ام


چشمای نازتو واکن

حیف اشکات که بریزه

بگوعشقمون همیشه

واسه خاطرت عزیزه

اس ام اس عاشقانه حال گیری

گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/08/19 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

سلام قالب نو مبارک جینگیلی ها شکلک به منم سر بزنین چرا اهنگ ندارین ؟شکلکشکلک
پاسخ : ببین جینگیل عمته عزیزم اهنگ نداریم که نداریم این جا خونه خاله نیس میخوای برات یاس بزارم چطوره بچه پرو برو خودتو بشور من تمیزم فهمیدییییییییییی

این نظر توسط وحید در تاریخ 1392/08/18 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایت زیبایی داری
با تبادل بنر یا لینک موافق هستی ؟
خبرم کن
پاسخ : سلام مر330 که سر زدید چشم برسی میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 695
  • بازدید سال : 4,640
  • بازدید کلی : 321,386