loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 89 1392/08/10 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عشق و عاشقی ناز پاییز ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/ff.png

اس ام اس های فوق العاده زیبا و عاشقانه و پیامک های احساسی و عاطفی سری آبان ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

نم نم عشقت را

با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم

حتی اگر در طوفان غمت بمیرم

اس ام اس عاشقانه امروز

در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار

روزی به نام فراموشی وجود ندارد

اس ام اس عاشقانه امروز

اگر دیدی دنیا برات مفهومی نداره

تحمل کن شاید خودت دنیای کسی باشی

اس ام اس عاشقانه امروز

درخت هم که باشی

من دارکوبی می شوم که

هفتاد و سه بار در دقیقه تو را می بوسد

 

قلب کال من در فصل دست های تو می رسد

فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها

اس ام اس عاشقانه امروز

قسم به تین و عنکبوت

به مرغ باغ ملکوت

از ته دل بهت میگم

دنیا فدای تا موت

اس ام اس عاشقانه امروز

شب را دوست دارم

چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست

و هر لحظه این امید در درونم ریشه می زند

که آمده ای ولی من ندیده ام

اس ام اس عاشقانه امروز

هیچ بارانی جای پای دوست را

از کوچه خاطره ها نخواهد شست

اس ام اس عاشقانه امروز

دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که

در دسترس هیچ دستی نباشم

اس ام اس عاشقانه امروز

بعد رفتنت ، من که هیچ

این همه دیواری که به عکست تکیه دادند ، ویرانه شدند

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم

همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم

اس ام اس عاطفی برای همسر

تو تک ستاره منی

منم اسیر بودنت

از ته دل داد می زنم

می میرم از نبودنت

 

تمام بیچارگی زلیخا از روزی شروع شد

که یوسف را به غلامی قبول کردند

بیچارگی من هم از روزی شروع شد که تو را دیدم

اس ام اس عاطفی برای همسر

اینجا زمین است ، ساعت به وقت انسانیت خواب است

دل عجب موجود سخت جانی است

هزار بار تنگ میشود ، میشکند

میسوزد ، میمیرد ! و باز هم میتپد

اس ام اس عاطفی برای همسر

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان

شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !

اس ام اس عاطفی برای همسر

جای خالیت را نفس عمیق می کشم

عطرت از تو باوفاتر است

اس ام اس عاطفی برای همسر

سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم

کعبه می شد من اگر خانه بنا می کردم

اس ام اس عاطفی برای همسر

از ما که گذشت

ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن

تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند

اس ام اس عاطفی برای همسر

زیباترین شب زمین

شبِ پر از نگاه تو

دعای من برای تو

خدای من پناه تو

اس ام اس عاطفی برای همسر

بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب

بیمار خنده های توام

بیشتر بخند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 4,674
  • بازدید کلی : 321,420