loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 85 1392/08/08 نظرات (0)

اس ام اس های عشق و عاشقی ناز پاییز ۹۲

اس ام اس عاطفی و محبت آمیز آبان 92

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاطفی و محبت آمیز و پیامک های عشق و عاشقی سری۶ آبان ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس عاطفی به ادامه مطلب بروید…

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که

دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

بانک اس ام اس عاطفی

چه سخت است

تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی

و دل سپردن به قبرستان جدایی

وقتی می دانی پنج شنبه ای نیست

تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند

بانک اس ام اس عاطفی

اونقدر که فکرشو می کنی دوستت ندارم

چون اونقدر دوستت دارم که نمی تونی فکرشو بکنی

بانک اس ام اس عاطفی

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد

که درب را باز نمی کنم

حتی برای تو که سال ها منتظر در زدنت بودم

بانک اس ام اس عاطفی

همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم

از عــمد

راه اشــتباه را نباید برگشت

 

حافظ هنوز اصرار دارد

خبر خوشی در راه است

تو کجای دنیای منی که هر چه می آیی نمی رسی

بانک اس ام اس عاطفی

کاش می شد همدلی را قاب کرد

ساکنان شهر غم را خواب کرد

کاش می شد نور چشمان تو را

جانشین تابش مهتاب کرد

بانک اس ام اس عاطفی

گفتم دل و جان بر سر کارت کردم

هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

این من بودم که بی‌قرارت کردم

بانک اس ام اس عاطفی

بیمار عشق توست پرستوى روح من

از این مریض خسته عیادت نمیکنى

بانک اس ام اس عاطفی

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن

یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست

لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن

درد اینجاست که

نمی شود درد را به هیچ کس حالی کرد

اس ام اس ادبی عاطفی

خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها

قلبشو پیش میده

جونشو ماه به ماه

 

خواهش می کنم

بی حوصلگی هایم را ببخش

بدخلقی هایم را فراموش کن

بی اعتنایی هایم را جدی نگیر

در عوض من هم تو را می بخشم

که مسبب همه ی اینهایی

اس ام اس ادبی عاطفی

دیدگانت را نبند

نگاهت را ندزد

تو که می دانی آیه آیه ی زندگیم

از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود

اس ام اس ادبی عاطفی

عشق چیز عجیبی نیست

عزیز دلم

همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم

اس ام اس ادبی عاطفی

یاد آن روزی که یاری داشتیم

این چنین خوار نبودیم اعتباری داشتیم

ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم

این زمستان را نبین ما هم بهاری داشتیم

اس ام اس ادبی عاطفی

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست

اس ام اس ادبی عاطفی

سرم را روی شانه ات بگذار

تا همه بدانند همه چیز زیر سر من است

اس ام اس ادبی عاطفی

خاک پایت بوسه گاهم بود و بس

بر سر راهت نگاهم بود و بس

ای نگاهت تکیه گاه خستگی

عشق تو تنها گناهم بود و بس

اس ام اس ادبی عاطفی

در برهوت بی کسی

تنها تو همزاد منی

ای نازتر از خواب شبم

همواره در یاد منی

اس ام اس ادبی عاطفی

یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 574
  • بازدید ماه : 1,024
  • بازدید سال : 4,969
  • بازدید کلی : 321,715