loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 69 1392/09/10 نظرات (0)

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین تنهایی پاییز ۹۲


http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-38.png


اس ام اس غمگین و تنهایی و جدیدترین پیامک های عاشقانه و دلتنگی سری  آذر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

برای مشاهده اس ام اس غمگین به ادامه مطلب بروید…

سال هاست

نبودنت در شب های پاییز

یک ساعت زودتر شروع می شود

اس ام اس جدید

ماهی تنگ کوچکی هم اگر بودم فراموشم نمی شد دریا

هیچ موجودی نداشته هایش را فراموش نمی کند

اس ام اس جدید

یک چتر قدیمی

یک قلب خسته

چند سطر شعر

و یک مشت خاطره از تو

کافی ست تا او را به اینجا بکشانم

شنیده ام پاییز شامه ای قوی دارد برای عشق های کهنه

اس ام اس جدید

دیگر صدایت نمی زنم می ترسم اسمت را عوض کرده باشی

و صدایم روی شانه ی غریبه ای از من دور شود

و تبسم را بر لب ها جراحی می کنند

و ترانه را بر دهان

اس ام اس جدید

مخاطب کلامم که هیچ

مخاطب ضربان های قلبم هم تویی

اس ام اس جدید

ای کاش که ماه همیشه پشت ابر بماند

نمی خواهم بدانم صد شب مهتـــــــــــــــــــاب بی من چه میکنی

اس ام اس جدید

انقد که بعضی آدما بیشعورن خود بیشعور انقد نیس

نمیخاد زیاد دقت کنی فقط بدون حرف سنگینیه

اس ام اس زیبا

اس ام اس جدید

پروردگارا

دل هایى را که درکوره غم ها وآشفتگى بى تابى مى کنند

با یخ یقین سرد وآرام بگردان و اخگرهاى ناراحتى را که ارواح برآن غلط مى زنند

با دریاى ایمان خاموش بگردان

آمین

اس ام اس جدید

سربه هوا نیستم

اما همیشه چشم به آسمان دارم

حال عجیبیست دیدن همان آسمان

که شاید تودقایقى پیش به آن نگاه مى کردى

اس ام اس جدید

دلم پر از توست و خالی از دیگران

اما چه حیف که کنارم خالی از تو و پر از دیگران است

اس ام اس جدید

خدایا آلودگى آدما از حد گذشته

نمی خواى دنیا رو چند روز تعطیل کنى؟

اس ام اس جدید

می گن پاییــــــــز

فـــصل مردن برگ هاست،

میدونى!

غم دورى تــــو

پـاییز لـحـــــــظه هاى منـــه

اس ام اس زیبا باحال

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم خوابم می‌‌آید

می‌گویم یـــــــارم می‌‌آید وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی

اس ام اس زیبا باحال

بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

در میان گریه بر احوال خود خندیده ام

اس ام اس زیبا باحال

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست

همیشه درد از دیگران است

گاه از نبودنشان ، گاه از بودنشان

اس ام اس زیبا باحال

همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور خاصی میده

من مغرور ترینم چون تو بهترینی

اس ام اس زیبا باحال

یک شب خیال چشم تودیدیم به خواب

ز آن شب دگر، به چشم ندیدیم خواب را

اس ام اس زیبا باحال

بی وفا

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی بـرای دلـتـنـگـی دارم و نـه حـوصـلـه ات را..

ولـی بـا ایـن هـمـه گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـی کـنـد

اس ام اس زیبا باحال

بنویسید به دیوار سکوت عشق سرمایه هرانسان است

بنشانید به لب حرف قشنگ حرف بد وسوسه شیطان است

وبدانید که فردا دیر است اگر غصه بیاید امروز

تا همیشه دلتان درگیر است پس بسازید رهی را کنون

تا ابد سوی صداقت برود و بکارید به هر خانه گلی که فقط بوی محبت بدهد

اس ام اس زیبا باحال

با پای دل قدم زدن آن هم کنار تو

باشد که خستگی بشود شرمسار تو

در دفتر همیشه ی من ثبت می شود

این لحظه ها عزیزترین یادگار تو

اه چه شود اگر شبی بر لب من نهی لبی

تا به لب تو بسپرم، جان به لب رسیده را

اس ام اس زیبا باحال

یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره

می فرستم واسه دوستم ، که دلش مثل بهاره

اس ام اس زیبا باحال

دلم را مبتلایت کرده بودم

خودم را خاک پایت کرده بودم

ندانستم بی وفا هستی وگرنه

همان اول رهایت کرده بودم

اس ام اس جدید

اس ام اس زیبا باحال

ترا در طبیعت بکر چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

ترا در شبانه ی لبخند

تا صبح دور و به اندازه ی یک جرعه خدا دوستت می دارم

اس ام اس زیبا باحال

ای ثانیه ها مرا تب آلود کنید

سرتاسر خانه را پر از عود کنید

چشمان حسود کور ، عاشق شده ام

اسفند برای دل من دود کنید

اس ام اس زیبا باحال

بزرگ راه های مهندسی ساز ما را به هم نمی رسانند

عشق با قوانین بیگانه است

از بیراهه ها بیا برای دیدن کسی که عمریست دوستت دارد

اس ام اس زیبا باحال

در نبودت شعر گل ماتم شود

قامت یاس و اقاقی خم شود

روح من هر دم تو را خواند ولی

در حضورت آتش جان کم شود

اس ام اس زیبا باحال

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی؟

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی

که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 404
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 592
  • بازدید ماه : 1,042
  • بازدید سال : 4,987
  • بازدید کلی : 321,733