loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 65 1392/09/14 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن چاوشی به نام همسایه + متن آهنگ+کد آهنگ

ترانه سرا : حسین صفا / ملودی / آهنگ ساز : محسن چاوشی

میکس و مسترنیگ: فرشاد حسامی

(دانلود اختصاصی از سایت عاشقانه قلب سیاه)

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Hamsayeh%20128.png

متن آهنگ محسن چاوشی به نام همسایه

دریا واسه کشتی های بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

این گوشه از شهر امن من سعی کردم نمیرم

انقدر نمیرم که آخر این گوشه پهلو بگیرم

تو سال ها سر نشین این گوشه از شهر بودی

تگ دوم آهنگ محسن چاوشی به نام همسایه

آرامش قبل طوفان ابر روی اون روی ماهت

حق بده من هر شب خونه ساختی تو راهت

چند روز چند سال چند قرن از رد پاها گذشته

قلب عمر تاریخ از این خیابون.گذشته

قلبم مثل گوش ماهیی با موج موهات رفیقه

عشق من این تنگ کوچیک ، کوچیک اما عمیقه

دریا واسه کشتی های بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

تگ سوم آهنگ محسن چاوشی به نام همسایه

دلتنگ برگشته بودم آشفته خسته انگار برگشته بودم

من خوب بودم تا یه شب با خشک سالیش بدم کرد

خوب شد و خدا رحم کرد عشق تو دریا زدم کرد

“دریا واسه کشتی های بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره”(دو بار)



 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

 

دانلود آهنگ جديد

سايت عاشقانه قلب سياه ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 702
  • بازدید سال : 4,647
  • بازدید کلی : 321,393