loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 56 1392/09/13 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عشق و عاشقی پاییز ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-3371448.png


اس ام اس های زیبای محبت آمیز و پیامک های عاشقانه و عشقی و عاشقی سری  آذر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

ای قرار لحظه های اضطرار

بر روان دیده ام منشین چو خار

جاری عشقی به شریان وجود

بی تو باید شعر دلتنگی سرود

اس ام اس عاشقانه

آموختم که همیشه برای کسی

که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم

دعا کنم

اس ام اس عاشقانه

تو مرا میفهمی من تو را میخواهم

و همین ساده ترین قصه یک انسان است

تو مرا میخوانی من تو را نابترین شعر زمان میدانم

و تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی

اس ام اس عاشقانه

همیشه خواستن توانستن نیست

خواستم بگویم دوستت دارم ، نتوانستم !

اینو میفرستم به سلامتی هرچی گلدونه

به شرط اینکه گل تو باشی و خاکش من

اس ام اس عاشقانه

کاش پرنده ای پرشکسته میشدم

و در کنج قلبت آشیانه میکردم و همونجا میمردم

تا آنفلانزای مرغی بگیری بمیری بیای پیشم

اس ام اس زیبا

اس ام اس عاشقانه

میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت

میخواری و مستی ره و رسم دگری داشت

پیمانه نمیداد به پیمان شکنان باز

ساقی اگر از حالت مجلس خبری داشت

اس ام اس عاشقانه

میدونی اوج رفاقت کجاست ؟

با یاد رفیقی باشی که به یادت نیست

من الان تو اوج رفاقتم .

میگن دیوانه هرچه از ماه دورتر بهتر

قدیما گفتند دیوانه اگه ماهو ببینه دیوانه تر میشه

اما من میگم اگه دیوانه ماهو نبینه میمیره

میخای بمیرم ؟

اس ام اس عاشقانه

آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم

آن توبه صدساله به پیمانه شکستیم

از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب

ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم

اس ام اس عاشقانه

تا حالا شده کنار دریا باشی و به غروب خورشید نگاه کنی

در حالی که غم سنگینی توی دلت خونه کرده باشه

و نتونه مانع گریه هات بشی ؟

احساس دلتنگی یک غروب ابری و پاییزی رو دارم

اس ام اس عاشقانه

دلم عجیب گرفته….

دلم می خواد فریاد بزنم…

این قدر بلند که تا اون بالا بالاها هم بره و خدا هم بشنوه…

شاید چاره کنه..

شاید یک نگاه به دل زخمی من هم بندازه…

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه

اگر می خواهی بروی

بی بهانه برو

وقتی بهانه ای برای رفتن باشد

یعنی می شود بهانه ای برای نرفتن هم یافت و ماند!

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 944
  • بازدید سال : 4,889
  • بازدید کلی : 321,635