loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 86 1392/08/27 نظرات (2)

اس ام اس دوستانه

اس ام اس های زیبا و مفهومی آخر آبان ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Music/ll.png

اس ام اس های جدید و بسیار زیبای دوستانه و پیامک های معنادار و مفهومی سری آخر آبان ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس دوستانه به ادامه مطلب بروید…

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است

بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

اس ام اس زیبا و دوستانه

من شکستم تا تو را عاشق کنم

بعد من باران فقط آب است و بس

هر که بعد از من سراغت را گرفت

زشت یا زیبا فقط خوابست و بس

اس ام اس زیبا و دوستانه

تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم

اس ام اس زیبا و دوستانه

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید

قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره

اس ام اس زیبا و دوستانه

اس ام اس جدید

تبسم را فراموش نکن

لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است

 

آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را نامردی می خوانند

اس ام اس زیبا و دوستانه

مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود

میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری

به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری

اس ام اس زیبا و دوستانه

عجب رسمی ست رسم آدمیزاد

که دور افتاده را کم میکنند یاد

که دور افتاده حکم مرده دارد

که خاک مرده را کی میبرد باد

اس ام اس زیبا و دوستانه

اس ام اس پاییز

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت

زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی

دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت

اس ام اس زیبا و دوستانه

ساقی و مطرب و می جمله مهیاست ولی

عیش بی یار نشود یار کجاست ؟

اس ام اس زیبا و دوستانه

من تنگ دلم یا که جهان تنگ شده

تیره بصرم یا افق این رنگ شده

گوش من بی حوصله بد میشنود

یا ساز طبیعت خشن آهنگ شده

 

بیچاره آسمان

دلش به خورشیدى خوش است که هر روز دورش می زند

اس ام اس زیبا و دوستانه

اس ام اس دوستت دارم

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم

اس ام اس زیبا و دوستانه

سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم

حال عجیبی ست دیدن همان آسمان

که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای

اس ام اس زیبا و دوستانه

بی انصاف این گره با یک نگاه تو باز میشد

تمام دندان هایم درد می کند

اس ام اس زیبا و دوستانه

دلم با تو بود

تو ولی سرد شدی

آنقدر سرد که به ناچار گرمایم را به تو بخشیدم

و تو به من تهمت سرد شدن زدی

اس ام اس زیبا و دوستانه

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود

دوستم بدار

اس ام اس زیبا و دوستانه

هنوز هم

از بین کارهای دنیا

دل بستن به دلت بیشتر به دلم می چسبد

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 4,754
  • بازدید کلی : 321,500