loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 81 1392/10/01 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های احساسی و عشقولانه دی ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-22.png

اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و پیامک های احساسی و عشقولانه ناب سری دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

بسوزد خانه لیلی و مجنون که

رسم عاشقی در عالم انداخت

اگر لیلی به مجنون داده می شد

دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

کمر بسته ام به خودکشی بیخیـــال هم نمی شوم

هم دست اند با من این سیگارهای تلخ

و این لحظه های تنهایی و این خاطرات تلخ


خورشید را باور دارم

حتی اگر امروز درخشش را نبینم

عشق را باور دارم

حتی اگر ذره ای به چشم اید

او را باور دارم

حتی اگر همینک صدایش را نشنوم

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

شبی بود برفی

هوا سرد بود و کولاک

بهانه ای برای با هم بودن!

زیر چترم تا پایان کوچه همراه شدی

کاش هوا همیشه سرد و برفی باشه

تا من و تو بهانه ای برای با هم بودن داشته باشیم

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

یاد و خاطرت از دلم نرفت

چشمای تو هیچ وقت از یادم نرفت

یاد عشقت مونده تو قلب من…

(بیاد عشق قدیمی که دیگه پیشم نیست)

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

کلی می جنگن با هم تا اسیر بگیرن

ما نجنگیده اسیرتیم با وفا

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

هی لوتی سه راه بیشتر نداری:

۱ـ با من باشی

۲- با تو باشم

۳- با هم باشیم!

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید

زنده باد رفیق با معرفت !

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

مثل ایرانسل خرابتم

مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم

اس ام اس عاشقانه برای بدست اوردن دل

زنگ در خونتم

هر کس تو رو بخواد باید منو بزنه

بـرچیـن از لبــان من بغـض کـالـی را کـه

تـُرش از نبـوسیـدن روی تــوست

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

گفته بودی برایت چیزی بنویسم

چیزی نمی نویسم !

چشم هایم را که بخوانی برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست

زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

میدانم داشتنت آرزوی محالیست

اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم چشمهـــــــــایم اند

مــــی بیننـــــد ڪـه دیــــگر دوستـــــم نـداری

امــــا هنـــوز تشنــه دیدنت هستند

من مانده ام و۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد نه معنا

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

من و تو از همان روز اول

محکوم به از دست دادن بودیم!

تو، همان یک ذره احساست را

و من تمام زندگی ام را

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

امروز خاطراتت را سوزاندم

اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

دَسـتـخـط تــــو

راضــی ام نمــی کنــــد

کـاش دسـت تو بود

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

وقتی می‌گویی حالت چه‌گونه است

حالم خوب می‌شود

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

مرا با این بالش و این دو تا ملافه و این سه تا شکلات روی میزت راه می‌دهی؟

می‌شود وقتی می‌نویسی دست چپت توی دست من باشد؟

اگر خوابم برد موقع رفتن جا نگذاری مرا روی میز!

از دلتنگیت می‌میرم

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

امروز برایت یک عینک نو خریدم

آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 687
  • بازدید سال : 4,632
  • بازدید کلی : 321,378