loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 80 1392/08/25 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس محبت آمیز آبان ۹۲

 

https://rozup.ir/up/heart-black/Video/a-23.png

 

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و پیامک های احساسی و محبت آمیز سری جدید  آبان ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

من و باران، من و دریا، من و تو

من و شب بو، من و فردا، من و تو

دوباره عاشقی را می‌سراییم

من و مجنون، من و لیلا، من و تو

اس ام اس زیبا و عاشقانه

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را

گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند

اس ام اس زیبا و عاشقانه

دلم باغی پر از ریحان و گل بود

به روی رود عشقت مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل

مگر چشم تو از قوم مغول بود؟


همیشه می گفتند ترک عادت موجب مرض است

اما اینبار موجب مرگ میشود ترک عادتِ با تو بودن

اس ام اس زیبا و عاشقانه

به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟

عروس این چمن بودی چه می‌شد؟

چرا چون باد رفتی از کنارم؟

همیشه مال من بودی چه می‌شد ؟

اس ام اس زیبا و عاشقانه

رها کردی چرا دست دلم را؟

به خاک و خون کشیدی حاصلم را

مرا تو می‌کشی صدبار در روز

ولی من دوست دارم قاتلم را

اس ام اس زیبا و عاشقانه

سراسر خواب من کابوس، کابوس

ندارم در شبم فانوس، فانوس

به دل آمد بگویم من تو را دوست

ولی لب وا نشد، افسوس، افسوس

اس ام اس زیبا و عاشقانه

تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم

شاید به جرم عشق ما متهم باشیم

باز در حضور تو آشفته خویشم

در سفره عشقت درویش درویشم

اس ام اس زیبا و عاشقانه

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

اس ام اس زیبا و عاشقانه

واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم

اس ام اس زیبا و عاشقانه

دلم غرق تماشا بود، رفتی

میان اشک و آه و دود رفتی

کنار حسرتی دیرینه ماندم

بهار من، گل من، زود رفتی

اس ام اس زیبا و عاشقانه

من و یاد تو و یک سینه تنگ

شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ

کمی با چشمهایم مهربان باش

مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ

اس ام اس زیبا و عاشقانه

خوش به حال آنکه قلبش مال توست

حال و روزش هر نفس، احوال توست

خوش به حال آنکه چشمانش تویی

آرزوهایش همه آمال توست

اس ام اس زیبا و عاشقانه

رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت

نـعمـت اسـت نـه فـاجـعه

اس ام اس زیبا و عاشقانه

گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما

سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم

دل من عاطفه را می فهمد

با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

اس ام اس زیبا و عاشقانه

بجز دستت ندارم یار دیگر

بجز آیینه بازی کار دیگر

چو بستی چشم را آیینه بشکست

نگاهم کن فقط یک بار دیگر

اس ام اس زیبا و عاشقانه

خنده های تـــو

آرزوهـــای مـن انـد

بخــند تا برآورده شوند

اس ام اس زیبا و عاشقانه

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی

اس ام اس زیبا و عاشقانه

اگر چه عاشقی پر شور بودیم

به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

اس ام اس زیبا و عاشقانه

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی

افسرده و دلتنگ چرا مثل منی

من عاشق اویم که رنگم شده زرد

تو عاشق کیستی که هم رنگ منی

اس ام اس زیبا و عاشقانه

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست

که رخت های دلتنگی ام را

مجالی برای خشک شدن نیست

اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است

اس ام اس زیبا و عاشقانه

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی

لطفــا قـدم هـایـت را تنـدتـر بـردار

دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه

اس ام اس زیبا و عاشقانه

مبادا مثل برگی زرد باشیم

رفیق مردم بی درد باشیم

مزن بر عاشقان از پشت خنجر

بیا ای دل همیشه مرد باشیم

اس ام اس زیبا و عاشقانه

شب در خم گیسوی تو عابر میشد

با هر نفست بهار ظاهر میشد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم

با دیدن چشمان تو عاشق میشد

اس ام اس زیبا ۹۲

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

اس ام اس زیبا ۹۲

تو متن کتاب عشق منی

هر جا که به اسمت می رسم

زیرش یک خط می کشم


بگذار بگویند خسیسم

من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمی کنم

جز برای مهربانی خودت

اس ام اس زیبا ۹۲

ﻫﻤﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺗﻤﻮﻡ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﮕﺬﺭﻱ

ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻛﻪ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﻣﻨﻲ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯﺕ ﺑﮕﺬﺭﻡ ؟

اس ام اس زیبا ۹۲

اس ام اس آرزو

ﮐﺎﺵ

ﺩﺳﺘﺎﻧﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﮔﺮﻩ می خورد

ﮐﻮﺭ میشد

اس ام اس زیبا ۹۲

ستاره های آسمون فدای یک لحظه نگات

کجایی تک ستاره ام خیلی دلم تنگه برات

اس ام اس زیبا ۹۲

گندم خال تو آن روز که دیدم گفتم

خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود

اس ام اس زیبا ۹۲

اس ام اس تنهایی

ﺗﻨﻬﺎ ﻭ ﻭﺣﺸﺖ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ

ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻃﻠﺐ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﭼﯿﺰﯼ ﺣﺘﯽ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ

ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ

اس ام اس زیبا ۹۲

اس ام اس جدید

گروه خونی ام

توی مثبت است

اس ام اس زیبا ۹۲

می بوسمت

و کلمات خانه نشین می شوند

اس ام اس زیبا ۹۲

عشق

یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند

اس ام اس زیبا ۹۲

اس ام اس سنگین

شاید بین من و تو ارتباطی نیست

ولی عاشقت میمونم خیالی نیست

اس ام اس زیبا ۹۲

یادت پشت خیسی نگاهم بخاری میشود

و روی آن می نویسم دوستت دارم

اس ام اس زیبا ۹۲

الهی من بمیرم تو نمیری

بمیرم و نبینم که تو میری

اس ام اس زیبا ۹۲

اس ام اس غمگین

شانه ات کو ؟

دنیایم باز بهم ریخته

اس ام اس زیبا ۹۲

کاش میدانستی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد

به رسم سپاس نوشتم که بدانی عزیزی

اس ام اس زیبا ۹۲

اس ام اس عاشقانه

و خوش به حال خورشید

که هرچه در توان دارد خرج مهتاب میکند

اس ام اس زیبا ۹۲

یکی بود

هنوزم هست و همیشه به یادته

اس ام اس زیبا ۹۲

به من قول بده در تمامی سال هایی که باقی مانده

تا ابد مواظب خودت باشی

دیگر نیستم که یادآوریت کنم !

اس ام اس زیبا ۹۲

اگر تو نبودی من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم

تو هستی و من محکم ترین بهانه ی خلقت شدم

اس ام اس زیبا ۹۲

نازنین با تو قند پهلو می شود

تلخی آغوشم

اس ام اس زیبا ۹۲

دوست داشتن به تعداد دفعات گفتن نیست

حسی است که باید بی کلام هم لمس شود

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 553
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 4,948
  • بازدید کلی : 321,694