loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 77 1392/10/05 نظرات (0)

اس ام اس برفی

اس ام اس عاشقانه زمستانی دی ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/the-quiet-snowy.png

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های برفی و زمستانی سری جدید دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس برفی به ادامه مطلب بروید…

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

بعضی حرف ها زمستونیه

•••••••••••••••••••••••••
دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان ، اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن …

•••••••••••••••••••••••••

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت

می توان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف

سخت محتاج به گرمای توام

•••••••••••••••••••••••••

دارد برف می آید

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

•••••••••••••••••••••••••

کاش می شد غم دلها را نگاشت

کاش می شد ماه را صفحهً دل کرد وز خوبی و بدی در آن نگاشت

کاش می شد اشکها را بوسید و گل یاد و بوئید

کاش می شد به قناری فهماند

که زمستان زیباست!

•••••••••••••••••••••••••

توی این برف و سرما می تونم خودمو گرم کنم

امــا جواب دلمو چی بدم ؟

•••••••••••••••••••••••••

باران یا برف چه فرقی میکند ؟

تو که باشی ، هوا که هیچ زندگی خوب است …

•••••••••••••••••••••••••

•••••••••••••••••••••••••

شال و کلاه می بافم با خیالت

تا در سرمای نبودنت یخ نبندم

•••••••••••••••••••••••••

تا وقتی تو هستی که دستانم را بگیری

آرزو می کنم هر روز زمین بخورم !

کاش تابستان ها هم برفی بود

•••••••••••••••••••••••••
هروقت تونستی برف رو سیاه کنی ، کلاغ را سفید ، هروقت تونستی آتش را ببوسی ، در آب نفس عمیق بکشی ، هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی ، شادیه غم را ببینی ، اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد .

•••••••••••••••••••••••••
برف می‌بارد و همه خوشحالند و من غمگین

دارد رد پاهایت را می پوشاند برف

•••••••••••••••••••••••••

زمستون و روزای برفیش واسم سرد نیستن

تا وقتی که خاطرات گرمت همرامه

•••••••••••••••••••••••••

خدا زیباست

این را در دانه دانه های برف می بینم

•••••••••••••••••••••••••

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

•••••••••••••••••••••••••

بر لبم نام تو را می برم تا برف

مثل قند در دل زمستان آب شود

•••••••••••••••••••••••••
لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!

•••••••••••••••••••••••••
آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم

من مو به مو سفید شدم

•••••••••••••••••••••••••

برای آدم برفی چشم نگذار وگرنه آب که نمی شود ، هیچ

تا یک عمر هم خیره به رد پاهایت می ماند

•••••••••••••••••••••••••

زمستان را دوست ندارم

چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم

•••••••••••••••••••••••••

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

لحن بعضی ها عصر یخبندانه

•••••••••••••••••••••••••

دارد برف می آید …

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند

•••••••••••••••••••••••••

داره برف میاد

بیا تو قلبم سرما نخوری

•••••••••••••••••••••••••
میگن بارون مظهر دل تنگیه٬تو ببین با دلم چه کردی که داره برف میاد.
•••••••••••••••••••••••••
آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی

یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم

•••••••••••••••••••••••••

فصل که رخت عوض می کند دوباره عاشقت می شوم

گیرم زمستان باشد و من آهسته روی پیاده روی یخ زده راه بروم

عشق تو همین شال پشمی است که نفسم را گرم می کند

•••••••••••••••••••••••••

امیدوارم روزای زمستونیت

مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه

روزای زمستونیت قشنگ

•••••••••••••••••••••••••

•••••••••••••••••••••••••

آدم برفی هم که باشی دلت می خواهد کسی در آغوشت بگیرد

دلت می خواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند

مهم نیست آب شدن ، نیست شدن

مهم آن آرامش است حتی برای چند لحظه

•••••••••••••••••••••••••

حرف تازه ای ندارم فقط زمستان در راه است

کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند

شاید یادت بیفتد جیب هایت را که وقتی دسته ایم مهمانشان بودند !

•••••••••••••••••••••••••
اگر شبی از شبای زمستانی مسافری به عنوان گرمای نگاهت به تو پناه آورد تنهایش نگذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکیه ی لبخندش محتاج شوی .
•••••••••••••••••••••••••
وقتی می رفتی بهار بود

تابستان نیامدی پاییز شد

پاییز که نیامدی پاییز ماند

زمستان که نیایی باز پاییز می ماند

تو رو خدا فصل ها رو به هم نریز

•••••••••••••••••••••••••

من عاشق زمستانم

عاشق اینکه ببینمت در زمستان

آرام راه می روی که سر نخوری

گونه هایت از سرما سرخ شده است

سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای

دست هایت در جیبت به هم مچاله شده

معصومانه به زمین خیره ای

چه قدر دوست داشتنی شده ای

حرفم را پس می گیرم

من عاشق زمستان نیستم ، عاشق توام …

•••••••••••••••••••••••••

الا ای برف!

چه می ‏باری بر این دنیای ناپاکی؟

بر این دنیا که هر جایش

رد پا از خبیثی است

مبار ای برف!

تو روح آسمان همراه خود داری

تو پیوندی میان عشق و پروازی

تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ها

تو که فصل سپیدی را سرآغازی

مبار ای برف!

•••••••••••••••••••••••••
هوا داره سرد میشه ، مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره!
•••••••••••••••••••••••••
دنبال من می گردی و حاصل ندارد !

موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !

باید ببندم کوله بار رفتنم را

مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد

من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی

از برف اگر آدم بسازی دل ندارد

•••••••••••••••••••••••••

پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بی صدا بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار

•••••••••••••••••••••••••

داره برف میاد

به آسمون نگاه کن

به اندازه اونایی که نمی تونی بگیریشون دوستت دارم

•••••••••••••••••••••••••

زمستان بهانه است برف از آسمون خسته می شه

پاییز بهانه است برگ از درخت خسته می شه

اس ام اس بهانه است دلم برات تنگ می شه

•••••••••••••••••••••••••

سوزی که برف داره بارون نداره

معرفتی که تو داری هیچ کس نداره

•••••••••••••••••••••••••

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد

مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه

درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دلگرم می کنه

•••••••••••••••••••••••••
به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

•••••••••••••••••••••••••
امیدوارم روزای زمستونیت

مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه

روزای زمستونیت قشنگ

•••••••••••••••••••••••••

وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم

به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !

به چه دلخوش کرده ای ؟

تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟

•••••••••••••••••••••••••

عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف

یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن

•••••••••••••••••••••••••

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

•••••••••••••••••••••••••

عشق یعنی :

چون خورشید تابیدن بر شب های دوست

و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست

•••••••••••••••••••••••••
دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف ، چون یه روز آب می شه . دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل ، چون یه روز پژمرده می شه . دوستت دارم به اندازه ی دنیا ، چون هیچ وقت تموم نمی شه !

•••••••••••••••••••••••••
برف آمد و پاییز فراموشت شد

آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم

چه زود همه چیز فراموشت شد

•••••••••••••••••••••••••

اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه

برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید

•••••••••••••••••••••••••

آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی

تا همیشه بدون غم بمان

•••••••••••••••••••••••••

* *** * **
* ** * *

اینا برفارو فرستادم تا باهاش واسه خودت

یه آدم برفی بسازی تا این روزا تنها نباشی

•••••••••••••••••••••••••
گل یخ زمستان تو هستم

اسیر ناز چشمان تو هستم

مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست

که من مشتاق دیدار تو هست

•••••••••••••••••••••••••
. * ./۰۰. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .

ببین چه آدم برفی نازی درست کردم

با این که خیلی دوستش دارم

مال تو!

منبع:لایف اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 635
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 5,030
  • بازدید کلی : 321,776