loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 100 1392/10/03 نظرات (0)

اس ام اس محبت آمیز

اس ام اس های ناز و احساسی دی ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-51363601.png

اس ام اس های ناز و احساسی جدید و پیامک های عشق و عاشقی زیبا سری دی ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس محبت آمیز به ادامه مطلب بروید…

تو این دوره زمونه اگه کسى شماره موبایلتو حفظ بود

بدون خیلى خاطرتو می خواد

اس ام اس جدید

نبار باران!

امشب با دیگرى بیرون است

سرما میخورد

اس ام اس جدید

دمش گرم

بارونو می گم

به شانه ام زد و گفت خسته اى

امروز تو استراحت کن من به جات میبارم

اس ام اس جدید

عزیزم حتی دیگرنمیخواهم آرزویت باشم

آرزو میکنم او آرزوی تو باشد وآرزوی او دیگری!

خدایا

حرفی نیست…

فقط یه دعا از دل

هیچکس واونقدرتنهانکن که بخواد تنهایش روبااینترنت پرکنه

اس ام اس جدید

آدمای دلتنگ وقتی خیلی بهشون خوش میگذره ،میخندند!

یهوسرشونو برمیگردونند اونوری،یه کم ثابت میشن

یواش یواش چشماشون پراز اشک میشه…!

اس ام اس جدید

نگران نباش برو

برای آتش دل شکسته ی من هم آبی پیدامیشود

شاید مثل همیشه اشک های مادرم!

اس ام اس جدید

بـــــــرای بــــودنت میــــمانم

و بــــــــرای دیـــدنـــت مــــی میــــــرم

بـــاش تـــابــــمانــــم وبمـــــان تا نمــــــیــرم

اس ام اس جدید

یه دوستی دارم همیشه میاد باهام مشورت میکنه

وهرچی من گفتم برعکسش روانجام میده خیلی هم موفق میشه

دقیقا نقش هویجو دارم

اس ام اس جدید

به یادداشته باش که انسان هادرکنارهم عاشقند و دورازهم عاشقترند

هرکجاکه باشی هرکجا که باشم بیادتم

اس ام اس جدید

من وتو دونیمه ی یک سیب بودیم

تورا یکی برد مرا کرم خورد

اس ام اس جدید

عشق یعنی حتی از راه دور هم وقتی بهت فکرمیکنم

دلم قرص میشه که هستی آروم میشم

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

بـرچیـن از لبــان من بغـض کـالـی را کـه

تـُرش از نبـوسیـدن روی تــوست

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

گفته بودی برایت چیزی بنویسم

چیزی نمی نویسم !

چشم هایم را که بخوانی برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست

زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

میدانم داشتنت آرزوی محالیست

اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم چشمهـــــــــایم اند

مــــی بیننـــــد ڪـه دیــــگر دوستـــــم نـداری

امــــا هنـــوز تشنــه دیدنت هستند

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

من مانده ام و۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد نه معنا

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

من و تو از همان روز اول

محکوم به از دست دادن بودیم!

تو، همان یک ذره احساست را

و من تمام زندگی ام را

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

امروز خاطراتت را سوزاندم

اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

دَسـتـخـط تــــو

راضــی ام نمــی کنــــد

کـاش دسـت تو بود

وقتی می‌گویی حالت چه‌گونه است

حالم خوب می‌شود

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

مرا با این بالش و این دو تا ملافه و این سه تا شکلات روی میزت راه می‌دهی؟

می‌شود وقتی می‌نویسی دست چپت توی دست من باشد؟

اگر خوابم برد موقع رفتن جا نگذاری مرا روی میز!

از دلتنگیت می‌میرم

اس ام اس زیبا و بیاد ماندنی

امروز برایت یک عینک نو خریدم

آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 4,607
  • بازدید کلی : 321,353