loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 68 1392/09/07 نظرات (1)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس احساسی و عشقولانه پاییز ۹۲



https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/a-31.png


اس ام اس های عاشقانه زیبا و باحال سری جدید  آذر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

بگو دردی زپشت درد خیزد

هزاران دشنه باجانم ستیزد

بگو فتوا دهد عالم به قتلم

مگر عشق از وجودم می گریزد؟

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما

جای خالی تو پر نشد

از جنس بی نهایتی

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

به خانه‌ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف‌ها را نداریم

آتشش بزن تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای

فاصله را بگو به خود نبالد

خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

نبودنت

حجم بیشتری از قلبم را

نسبت به بودنت تسخیر کرده

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست

که رخت های دلتنگی ام را

مجالی برای خشک شدن نیست

اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

مبادا مثل برگی زرد باشیم

رفیق مردم بی درد باشیم

مزن بر عاشقان از پشت خنجر

بیا ای دل همیشه مرد باشیم

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

شب در خم گیسوی تو عابر می شد

با هر نفست بهار ظاهر می شد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم

با دیدن چشمان تو عاشق می شد

من و باران ، من و دریا ، من و تو

من و شب‌بو ، من و فردا ، من و تو

دوباره عاشقی را می‌سراییم

من و مجنون ، من و لیلا ، من و تو

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

به بند دلت نیاویز رخت خاطره ام را

گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

بجز دستت ندارم یار دیگر

بجز آیینه بازی کار دیگر

چو بستی چشم را آیینه بشکست

نگاهم کن فقط یک بار دیگر

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

خنده های تـــو

آرزوهـــای مـن انـد

بخــند

تا برآورده شوند

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایم کنی بندازی در چاهت

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

اگر چه عاشقی پر شور بودیم

به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی

افسرده و دلتنگ چرا مثل منی

من عاشق اویم که رنگم شده زرد

تو عاشق کیستی که هم رنگ منی

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرش در تاریخ 1392/09/09 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

هـرکه مــی خــواهـی بـــاش

ایـن عادت مـشترک انسـانهــاســت

تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـحظــه ای

احــساس خـواهـی کـرد کـــه

هیــچکـس دوسـتت ندارد

حتی خدا...........
پاسخ : خیلی قشنگ بود ارش جان مر30 از نظر زیبات اقا بیگ لایک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 4,636
  • بازدید کلی : 321,382