loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 91 1392/08/30 نظرات (0)

اس ام اس زیبا

اس ام اس های جدید و رمانتیک آذر ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/ma/m.png

 

اس ام اس های زیبا و احساساتی و جدیدترین پیامک های رمانتیک سری اول آذر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی لذت ببرید….

برای مشاهده اس ام اس زیبا به ادامه مطلب بروید…

خوشحالم که ساعت ها را جلو کشیده اند

حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی

اس ام اس زیبا و احساساتی

عطرهای خوب

شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد

درست مثل جای خالی تو …

اس ام اس زیبا و احساساتی

دلم برای سادگی ام می سوزد

وقتی دستانت را برایم مشت می کنی

می پرسی : گل یا پوچ ؟

در دلم می گویم : دست های تو


پیانیست نیستم

خوب می نوازد انگشتانم اما

اگر بر تن تو نوازشگر شوند

اس ام اس زیبا و احساساتی

اس ام اس جدید

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دست هایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟

اس ام اس زیبا و احساساتی

طعم سیب می دهد لب هایش و من گناهکارترین حوّای زمینم

بهشت همینجاست ، در آغوش تو با لب های ممنوعه ات

اس ام اس زیبا و احساساتی

در انتظار تو

کاسه ی صبر که هیچ

صبر کاسه هم لبریز شد

اس ام اس زیبا و احساساتی

هر چه گویم عشق را شرح و بیان

چون به عشق آیم خجل مانم از آن

گرچه تفسیر زبان روشنگر است

لیک عشق بی زبان زان خوشتر است

اس ام اس زیبا و احساساتی

اس ام اس سنگین

عشق یعنی که تکان خورده و سرپا بشویم

زورکی هم که شده در دل هم جا بشویم

آنقَدَر صبر که شاید علفی سبز شود

پای هم پیر شویم و متوفّی بشویم !


آغوشت …

آنچنان پای بندم به این کیش که هزار شیطان نمی توانند

لحظه ای ذره ای ایمانم را سست کنند

اس ام اس زیبا و احساساتی

من دهقان فداکاری شده ام

که تمام وجودش را به آتش کشیده روبرویت

و تو قطاری که چشم دیدن مرا ندارد

اس ام اس زیبا و احساساتی

اس ام اس شعر

زندگی شطرنج دنیا و دل است

قصه پررنج صدها مشکل است

شاه دل کیش هوس ها میشود

پای اسب آرزوها در گل است

فیل بخت ما عجب کج میرود

در سر ما بس خیالی باطل است

ما نسنجیده پی سرباز او

غافل اینکه او حریفی قابل است

مهره های عمر من نیمش برفت

مهره های او تمامش کامل است

اس ام اس جدید

چه سخت است

هم ابر باشد هم باران

امـــــا نه تـــــو باشی

نه دستی برای فشردن و نه پایی برای قدم زدن

اس ام اس جدید

من گمان می کردم

رفتنش ممکن نیست رفتنش ممکن شد

حال باورش ممکن نیست …

اس ام اس جدید

مرا به عنوان ذغال قلیانت پذیرا باش

تا به احترام نفست خاکستر شوم

اس ام اس جدید

با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو

در انزوا پاک ماندن نه سخت است و نه با ارزش

اس ام اس جدید

اس ام اس غمگین

دلم برا بچگیام تنگ شده

اون زمانی که دغدغه ام فقط رسیدن غروب بود

که برم با دوستام خاله بازی کنم وخوش باشم

نه الان که انقد دغدغه دارم که فقط منتظر رسیدن مرگم هستم

خسته و دلشکسته ام دلم می خواد برگردم به گذشته

اس ام اس جدید

هرشب نبودنش هزینه ی بالایی دارد

یک قوطی کبریت دو پاکت سیگار و سال ها سرفه

اس ام اس جدید

چه شب هایی را که با او سر کردم

اما حالا فقط با یادش ومشتی خاطره سرمی کنم

که آخرش با هق هق ختم میشه با این حال هنوز دلتنگشم

اس ام اس جدید

سلامتی رفیقی که یکروزمیاد سرخاکم

اما نمی تونم جلوش بلندشم ولی خاک زیر پاشم

اس ام اس جدید

اس ام اس سنگین

تقصیر خودمان است

دل می بندیم به یک حباب

بعد دل دل می کنیم نترکد

اس ام اس جدید

کاش می دانستی عوضى می شم

که به هم بیایم عشقم

اس ام اس جدید

اى کاش کوه به کوه می رسید

ولى آدم به آدم نه

دیدن بعضى آدم ها داغ دلتوتازه می کنه

اس ام اس جدید

تو را نمی بخشم که وقت بودن نبودى وقت دیدن ندیدى

وقت عاشقى هرزگى کردى وقت گریه با دیگران خندیدى

تورا هرگز نمی بخشم که هرگز با من نبودی ومن به سادگى همه ام با تو بود

اس ام اس جدید

اس ام اس زیبا

یاد توهرگز نرود از دل من

مگرآن روز که در خاک شود منزل من

اس ام اس جدید

از حقیقت های تلخ خسته ام

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم

اس ام اس جدید سری

من همین حوالی توام

شاید کمی دورتر و تو در حوالی دلم

باور کن نزدیکتر

اس ام اس جدید

گفت : با دوست جمله بساز

خندیدم ! نمی دونست با دوست دنیا می سازند نه جمله !

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 1,069
  • بازدید سال : 5,014
  • بازدید کلی : 321,760