loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 72 1392/08/25 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی

اس ام اس تنهایی و غمگین آبان ۹۲

https://rozup.ir/up/heart-black/Video/a-8.pdn1.png

 

اس ام اس های جدید و بسیار زیبای تنهایی و دوری و جدیدترین پیامک های غمگین و عاشقانه سری  آبان ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس تنهایی به ادامه مطلب بروید…

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

اس ام اس در رابطه با تنهایی

تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

اس ام اس در رابطه با تنهایی

در کنار تب تنهایی خویش
یاد تو مرهم بالین من است

اس ام اس در رابطه با تنهایی

اس ام اس جدید
جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم


به پندار تو :
جهانم زیباست
جامه ام دیباست
دیده ام بیناست
زبانم گویاست
قفسم هم طلاست
به این ارزد که دلم تنهاست ؟

اس ام اس در رابطه با تنهایی

در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند
و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
شاید این باشد دلیل تنهایی مان

اس ام اس در رابطه با تنهایی

اس ام اس زیبا
من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

اس ام اس در رابطه با تنهایی

شب من پنجره ای بی فردا
روز من قصه ی تنهایی ما
مانده بر خاک و اسیر ساحل
ماهی ام ، ماهی دور از دریا

اس ام اس در رابطه با تنهایی

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است
بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است

اس ام اس در رابطه با تنهایی

اس ام اس سنگین
تنهایی بهتر از گدایی محبت است

اس ام اس در رابطه با تنهایی

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

اس ام اس در رابطه با تنهایی

هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد
دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

اس ام اس عاشقانه دوری

جان غمگین تن سوزان دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است مهیا دارم

سوزدل خون جگر آتش غم درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

اس ام اس عاشقانه دوری

توی دادگاه عشق منو محکومم کن

منو از داشتن هر چی عشقه محرومم کن

حبس ابد ببر برام هرچی بگی من حاظرم

به خاطر دوست داشتنت تا چوبه دار هم میرم

اس ام اس عاشقانه دوری

ای روی تو گلگون زمی ناب شده

وز خون دلم چو لاله سیراب شده

بر چشم ترم ببخش کز سوز درون

اشکی است چو آتش آب شده

اس ام اس عاشقانه دوری

اس ام اس جدید

دل جز ره عشق تو نپوید هرگز

جز محنت و درد تو نجوید هرگز

صحرای دلم عشق تو شورستان کرد

تا مهر کسی در آن نروید هرگز

 

بردامن تو دست نیازم بادا

پیوسته غم تو دلنوازم بادا

همواره خیالت که در آغوش من است

آگاه زمن و سوز و گدازم بادا

اس ام اس عاشقانه دوری

شب نیست که آهم به ثریا نرسد

از چشم ترم آب به دریا نرسد

میمیرم از این غصه که آیا روزی

دیدار به دیدار رسد یا نرسد

اس ام اس عاشقانه دوری

اس ام اس زیبا

تو را بر کوه خواندم آب می شد

به دریا گفتمت بی تاب می شد

چو بر شب نام پاکت را سرودم

ز خورشید رخت سیراب می شد

اس ام اس عاشقانه دوری

در بستر بی رحمی و خون زاده شدم

از اول عمر با جنون زاده شدم

خاکستریم ، دست خودم نیست عزیز

ققنوسم از آتش درون زاده شدم

اس ام اس عاشقانه دوری

خیلی وقته چشم هایم از فکر تو بارانیست

سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست

دیگر کاسه صبرم شده لبریز از درد بی تو بودن

خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست

اس ام اس عاشقانه دوری

اس ام اس سنگین

در این دور و زمانه دل هر کس دل نیست

کاسه ی سفالی محبت ها از گل نیست

نمی دانستم جنس دل ها تمام از سنگ است

واسه قلب شیشه ای جایی در این منزل نیست

اس ام اس عاشقانه دوری

درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کور شدن را گره ها می فهمند

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

اس ام اس عاشقانه دوری

بی تو از کاروان من جا مانده ام

از شکرانه ی نعمتی چون تو در مانده ام

اس ام اس عاشقانه دوری

اس ام اس فاصله

به حرمت خاطرمون

به دوری فاصلمون

به تنگی رابطمون

دلتنگتم ای مهربون

اس ام اس عاشقانه دوری

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

فقط یک لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

اس ام اس عاشقانه دوری

کاش باور داشتی در باورم

از نگاه شاپرک زیباتری

با شکوهی مثل خورشید بزرگ

از نسیم لاله هم بی همتا تری

کاش باور داشتی امید من

آتشی سوزنده دارم از غمت

کاش می دانستی ای یکتاترین

تا افق تا آسمان می خواهمت

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 487
  • بازدید ماه : 937
  • بازدید سال : 4,882
  • بازدید کلی : 321,628