loading...
قلب سیاه|موزیک|اس ام اس|کد زیباسازی|موزیک ویدئو|نود32
اعلانات

((سـ ـاـیـ ـتـ♥ـ  عاشـ ـقـ ـانـღــﮧ  قـ ـلـ ـبـ ـ  سـ ــیـ ـاـﮧ))
http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/13641199733.png

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
- این سایت ( قلب سیاه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران قلب سیاه ، سایت رو با نام بهترین سایت عاشقانه در وب خود لینک کنند !





دعای فرج
تبلیغات
http://up.temkade.com/images/w1382_mzQHiXpDNHsTorExNSbY.gif

Alone بازدید : 81 1392/08/19 نظرات (0)

اس ام اس عشق و عاشقی

اس ام اس احساسی ناز پاییز ۹۲

http://up.heart-black.ir/up/heart-black/Pictures/a-48.png

اس ام اس های عشق و عاشقی و پیامک های زیبا و احساسی سری آبان ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس عشق و عاشقی به ادامه مطلب بروید…

وقتی سایه تو بالای سر من است

دیگر هیچ آفتابی نمی تواند مرا بسوزاند

اس ام اس عاشقانه

تو را دوست دارم و بس

عاشقی با تو زیباست و بی تو بی معنی

اس ام اس عاشقانه

آنقدر باورت دارم که

اگر بگویی بارانم از صدایت خیس می شوم

اس ام اس عاشقانه

بگذار دنیا هر چه می خواهد به ما پیله کند

ما که می خواهیم پروانه شویم

اس ام اس عاشقانه

رفیق کهنه شرابیست که

هر چه بماند مستیش بیشتر می شود

 

میروم تا در میخانه کمی مست کنم

جرعه بالا بزنم آنچه نبایست کنم

آنقدر مست که اندوه جهانم برود

استکان روی لبم باشدو جانم برود

برود هر که دلش خواست شکایت بکند

شهر باید به من مست عادت بکند

اس ام اس عاشقانه

نخورده می چه داند شراب یعنی چه

ندیده آب چه داند سراب یعنی چه

درست نیست که بدانی چه حالتی دارم

مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه

اس ام اس عاشقانه

خدایا چه یافت آن که تو را گم کرد

و چه گم کرد آن که تو را یافت

اس ام اس عاشقانه

با آنکه در میکده را باز بستند

با آنکه سبوی می ما را بشکستند

با آنکه گرفتند زلب توبه و پیمانه زدستم

با مستحب شهر بگویید که هشدار هشدار

من مست می هر شبه هستم

••

دوست یعنی یه دل اضافه داشتن

برای اینکه بدونی هر بار دلت میگیره

یه دل دیگه هم دل تنگ غمت میشه

اس ام اس عاشقانه

نامه‌ام باید کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام و آینه

از نو برایت می‌نویسم
 حال همه‌ی ما خوب است اما تو باور نکن

اس ام اس عاشقانه

خیلی زود می‌فهمی،
همه‌چیز را درآغوشِ من جا گذاشتی!

مثلِ مـسافری که تمامِ زنـدگی‌اش را،
دریک ایستگاهِ بینِ راهی، جا می‌گذارد

اس ام اس عاشقانه

همیشه باور کردن آدما

به قیمت از دست دادنشون تموم میشه

اس ام اس عاشقانه

شاعره دلتنگ

خبری هست که بى روى تو ارامم نیست

اس ام اس عاشقانه

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﺭﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﺎ ﺑﺮﻩ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﺮﻭ ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ ..

اس ام اس عاشقانه

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ

ﺩﺍﺭﻥ ﺗﻮ ﺁﺗﯿﺶ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺴﻮﺯﻥ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺗﺐ ﻧﮑﺮﺩ …

اس ام اس عاشقانه

به سلامتی خودمو خودت که اگه مرد نیستیم نامرد هم نیستیم

اس ام اس عاشقانه

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﻟﻤﻮﻧﻪ

ﻭﻟﯽ ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻟﻤﻮﻧﻪ ..

اس ام اس عاشقانه

ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮﻥ

ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺮﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﺩﺍﻣﻮﻥ !

اس ام اس عاشقانه

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫرکی که ﺗﻨﻬﺎست

اس ام اس عاشقانه

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم …

یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

اس ام اس عاشقانه

تنهایی ات راازتوگرفتم

درخنده هایم شریکت کردم نگفته بودی بازرگان عشقی

من ازکجا می دانستم سود من تنهاییست.

اس ام اس عاشقانه

امروز زنی‌ را دیدم که بوسه‌ از لبش می‌‌چکید!

خدا را شکر ، پس هنوز مردی هست که عاشقانه می‌‌بارد

اس ام اس عاشقانه

بین این همه انسان که جــــــان آدم را به لـــب می رسانند

نام عزرائــــــیل بد در رفتــــــه است

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک رایگان

    https://rozup.ir/up/heart-black/Pictures/i657ckyivribaeym2o.gif
    سئو سایت

    heart-black.ir Trust


    heart-black.ir Real PR


    heart-black.ir value


    SEO Reports for heart-black.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 4,702
  • بازدید کلی : 321,448